همشهری‌آنلاین: سازمان پیشاهنگی نوجوانان آمریکایی موسوم به "بوی اسکاتز"، متهم به پنهانکاری در مورد استفاده جنسی از کودکان شده است.

scots

به گزارش یورونیوز؛ وکلای مدافع والدین شاکی، بیش از 14 هزار صفحه سند مربوط به سوءاستفاده‌های جنسی صورت گرفته از کودکان در بین سالهای 1965 تا 1985 را منتشر کرده‌اند.

پول مونز، یکی از این وکلا می‌گوید: "آنچه که ما می‌خواهیم این است که این سازمان‌ها بدانند چگونه این افراد عمل می‌کردند و چگونه آنها به داخل این سازمان‌ها نفوذ می‌کرده‌اند."

بنابر این گزارش هر یک از 1200 نفری که در این رابطه متهم شده‌اند بطور متوسط بین 5 تا 25 کودک را مورد آزار و اذیت جنسی قرار می‌داده‌اند.

هر یک از 1200 نفری که در این ماجرای فساد متهم شده‌اند بطور متوسط بین 5 تا 25 کودک را مورد آزار و اذیت جنسی قرار می‌داده‌اند.

اما وین پری، مدیر "بوی اسکاتز" علی رغم عذرخواهی، به دفاع از عملکرد سازمان خود پرداخته و می‌گوید: "من از خانواده‌ها می‌خواهم که به برنامه‌های ما نگاه کنند و در مورد آن قضاوت کنند. البته نه برنامه‌های قبلی بلکه برنامه‌های کنونی ما را قضاوت کنند و ما را با دیگر سازمان‌های جوانان در جهان مقایسه کنند. شما خواهید دید که فرزندان شما در سازمان ما از امنیت به مراتب بهتری برخوردار بوده و شاید اینجا حتی از خانه هم امن‌تر باشند."

این سازمان که در سال 1910 بنا نهاده شده، نزدیک به 4 میلیون عضو دارد و فعالیت‌هایش برای پسران 7 تا 21 ساله است.

کد خبر 188297
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز