پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۷
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: 80 هزار واحد مسکن مهر جدید پردیس در قالب 3 شهرک با امکانات زیر بنایی و امکانات رفاهی و خدماتی مانند مدرسه ، مسجد به صورت یکپارچه ساخته می شود.

housing

واحد مرکزی خبر گزارش داد، مهندس نیکزاد وزیر راه و شهر سازی در حاشیه بازدید از طرح‌های مسکن مهر پردیس افزود: 35 هزار واحد مسکن مهر پردیس در سمت چپ راه تهران- دماوند (طرح دشت بهشت) و بقیه در سمت راست آن ساخته می‌شود (طرح فاز 11 و فاز 9 ) برای ارتباط این طرح‌ها و سایر قسمت‌های شهر 2 دستگاه تونل به طول 1500 متر و چند تقاطع غیر هم سطح ساخته می‌شود.

وی افزود: شاید آورده اولیه متقاضیان مسکن مهر پردیس یک تا 2 میلیون تومان افزایش یابد اما مردم صاحب خانه ای می شوند که کلیه امکانات لازم خدماتی را دارد.

وزیر راه و شهر سازی گفت: در توافقی که با وزارت نیرو داشتیم مقرر شد که سامانه فاضلاب را هم خودمان بسازیم و از پسآب فاضلاب برای آبیاری فضای سبز استفاده شود.

وی افزود: به متقاضیان مسکن مهر جدید پردیس قول می دهم تا پایان دولت دهم صاحب خانه ای با تمام امکانات لازم برای زندگی بشوند.

مهندس نیکزاد درباره مترو پردیس گفت: عملیات ساخت مترو پردیس در حال طراحی و توافق است و تلاش می کنیم در قالب قرارداد اهدای زمین در عوض ساخت مترو این طرح را انجام دهیم.

کد خبر 188258
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز