همشهری آنلاین: عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی درباره سیاست حزب موتلفه در دور جدید فعالیت های این حزب گفت: به احتمال زیاد سیاست حزب موتلفه همان سیاست قبلی است چون تغییرات عمده‌ای در شورای مرکزی حزب داده نشده و فقط هفت یا هشت عضو از 30 عضو شورای مرکزی تغییر کردند.

«محمد خرسند» در گفتگو با همشهری آنلاین با بیان این مطلب افزود: بحث درباره انتخابات ریاست جمهوری از مدتها پیش در حزب موتلفه شروع شده و رصد کردن مباحث مربوط به انتخابات جزو وظایف مرکز سیاسی حزب است. به هر صورت، به احتمال زیاد سیاست حزب همان سیاست قبلی است چون در پی برگزاری انتخابات دور جدید شورای مرکزی حزب موتلفه، تغییرات عمده‌ای در شورای مرکزی حزب داده نشده است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه درباره زمان ورود به مصادیق کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم گفت: به این زودی‌ها نمی‌توان بر روی مصادیق رفت. ما منتتظر فرمایشات مقام معظم رهبری در بجنورد هستیم که گفتند، «به زودی مسائلی را در رابطه با انتخابات بیان می‌کنم».

خرسند افزود: ما منتظر هستیم که رهبر معظم انقلاب چه جهت و شاخص‌هایی را برای انتخابات آینده بیان می‌کنند. موتلفه بر طبق فرمایشات ایشان و فهمی که از فرمایشات رهبری دارد، قطعا تلاش می‌کند تا گزینه‌ای که نزدیکی به تفکر رهبری داشته باشد را انتخاب کند و به جامعه و جریان اصولگرایی معرفی کند.

کد خبر 187809
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز