همشهری آنلاین: جانشین اداره منابع انسانی ستادکل نیروهای مسلح از بخشش اضافه خدمت سربازانی که در استان خراسان‌شمالی مشغول به خدمت هستند، خبر داد.

سردار موسی کمالی در گفت‌وگو با ایسنا،‌ در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ به میمنت سفر فرمانده کل قوا به استان خراسان‌شمالی مقرر شد، اضافه خدمت سنواتی کلیه سربازان استان خراسان‌شمالی که از 3 خرداد 91 تا اول آبان سال جاری خود را به خدمت اعزام یا معرفی کرده‌اند، بخشیده شود.

به گفته جانشین اداره منابع انسانی ستادکل نیروهای مسلح این بخشش تنها شامل آن دسته از سربازانی می‌شود که مشغول خدمت یا در حال طی‌کردن دوران آموزشی خود در استان خراسان‌شمالی هستند.

وی با بیان اینکه سربازانی که از سایر شهرهای کشور به خراسان‌شمالی می‌آیند نیز مشمول این بخشش می‌شوند گفت: اگر چنانچه سربازی از خراسان‌شمالی به شهرهای دیگر اعزام شده باشد، بخشش اضافه خدمت شامل وی نمی‌شود.

کمالی به ایسنا گفت: افرادی که اضافه خدمتشان بخشیده شود به مدت 21 ماه به سربازی می‌روند.

جانشین اداره منابع انسانی ستادکل نیروهای مسلح افزود: پیش از این اضافه خدمت سنواتی کلیه مشمولان غایبی که تا سوم خرداد ماه سال جاری خود را برای انجام خدمت سربازی معرفی یا اعزام شده‌اند، برابر قانون جدید مورد بخشش قرار گرفته بودند.

کد خبر 187675
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز