مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۱ - ۰۶:۳۵
۰ نفر

ورامین: ائمه جمعه و نماینده شهرستان‌های ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رئیس‌جمهور، خواستار تسریع در پرداخت اعتبار متروی تهران - قرچک - ورامین - پیشوا شدند.

مترو

 به گزارش مهر، در این نامه از رئیس‌جمهور خواسته شده تا در پرداخت اعتبار متروی تهران ‌ـ قرچک - ورامین‌ ـ پیشوا تسریع شود و این پروژه تا پایان دولت دهم به بهره‌برداری برسد.

راه‌آهن شهری تعریف شده برای شهرستان ورامین پروژه‌ای پر پیچ و خم بوده و در سفر دور چهارم هیأت دولت، توجه ویژه‌ای از لحاظ تأمین اعتبار و نیز واگذاری قطعی آن به شرکت متروی تهران و حومه انجام شد. احداث متروی تهران - قرچک - ورامین - پیشوا به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم شهرستان ورامین و از مصوبات دور اول سفر ریاست‌جمهوری به شهرستان ورامین است که احداث آن با اعتباری بالغ بر یکهزار و 300میلیارد ریال به تصویب رسید که 300میلیارد ریال از مصوبات دور اول سفر هیأت دولت و یکهزار میلیارد ریال از محل تبصره 13تأمین شد. ‌

طبق این مصوبه اجرای عملیات به‌عنوان قطار شهری به شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی واگذار شد که با دستور رئیس‌جمهور در سال گذشته، اجرای آن از شرکت راه‌آهن به شرکت متروی تهران و حومه واگذار شد.

کد خبر 187287

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز