همشهری آنلاین: کانون پروش فکری کودکان و شهرداری تهران در مراسم افتتاحیه چهارمین دوره زنگ سینما، تفاهم‌نامه همکاری در زمینه سینمای کودک امضاء کردند.

سینمای کودک

به گزارش فارس، صبح روز 17 مهر افتتاحیه چهارمین دوره زنگ سینما در پردیس رازی برگزار شد.

سپس سید هادی منبتی مدیر عامل موسسه تصویر شهر پشت تریبون آمد و گفت: امسال چهارمین دوره زنگ سینما برگزار می‌شود و در سه دوره گذشته افزایش مخاطب را داشتیم.

وی در ادامه افزود: در دوره اول 24 هزار نفر، در دوره دوم 83 هزار نفر و در دوره سوم 183 هزار مخاطب از این طرح استقبال کردند و شروع کار در پردیس سینما ملت بود که در این دوره 20 سالن این طرح را یاری خواهند کرد.

منبتی ادامه داد: از ویژگی‌های این دوره می‌توان به همکاری کانون پرورش فکری و کودکان اشاره کرد که در این دوره از تجاربشان بهره‌مند خواهیم شد.

سپس لیلا میرهادی مدیر امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پشت تریبون آمد و گفت: سینماهای کانون در 90 مرکز خود جلسات نقد و نمایش فیلم دارند و امیدواریم بتوانیم نیازمند این سینما باشیم و هر چه باقدرت‌تر به سینمای کودک بپردازیم و این طرح هم در سال‌های آتی پربارتر شود.

در ادامه این نشست سید جواد هاشمی پشت تریبون آمد و گفت: باید سینمای کودک را جدی گرفت و از ساختن آثار سخیف و سطحی برای کودکان پرهیز کرد.

هاشمی ادامه داد: خوشحالم که پرهزینه‌ترین فیلم کودک را ساختم و برگشت سرمایه اصلا برایم مهم نیست.

سپس بعد از سخنرانی امضاء تفاهمنامه بین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و شهرداری تهران انجام شد و بعد از نواختن زنگ سینما مدرسه فیلم سینمایی «کلاه قرمزی و بچه ننه» برای کودکان به نمایش درآمد.

 

کد خبر 187201

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز