سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی گویا قرار است مقدمه‌ای برای آغاز مجدد دور چهارم سفرهای استانی دولت نیز باشد که از اردیبهشت‌ماه تاکنون در ایستگاه صدم خود متوقف مانده است.

روز گذشته معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی اعلام کرد که در راستای سفر مقام معظم رهبری به این استان، اعضای هیأت دولت در روز 24مهرماه در این استان حضور خواهند داشت. این سفر مطابق آنچه علیرضا جلالی اعلام کرده جزء سفرهای رسمی هیأت دولت در دور چهارم سفرهای استانی محسوب نمی‌شود؛سفری که البته خود رئیس‌جمهور در آن حضور نخواهد داشت.

محمود احمدی‌نژاد در حاشیه نشست خبری اخیر خود با خبرنگاران که البته خود متنی مهم‌تر از حاشیه داشت دور جدید سفرهای استانی را منوط به سفر مقام معظم رهبری کرده و گفته بود: دور جدید سفرهای استانی هیأت دولت پس از سفر مقام معظم رهبری با جدیت آغاز خواهد شد. قطار سفرهای استانی رئیس‌جمهور در دور چهارم خود با تأخیری پنج‌ماهه در ایستگاه خراسان رضوی متوقف مانده است.

اینگونه دولت با زمان کمی که برای سفر به بیش از دو سوم استان‌های باقیمانده در دور چهارم سفرها در اختیار دارد، به‌نظر نمی‌رسد که بتواند زمینه را برای پیگیری مصوبات بر زمین مانده دولت در استان‌ها فراهم کند مگر اینکه اهداف خاص دیگری را در ادامه این سفرها جویا باشد.

کد خبر 187128
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز