چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۸۶ - ۱۸:۳۰
۰ نفر

همشهری‌ آنلاین: شاعران نیکی مجموعه ای از اشعار شاعران نام آشنا و گمنام معاصر است که به کوشش مهدی شادخواست( شاعر و ادب پژوه) از سوی انتشارات فر آگاه به بازار کتاب عرضه شده است.

مهدی شادخواست ضمن اعلام این خبر به همشهری آنلاین گفت: در چهار سالی که مسئولیت صفحات شعر مجله نیکی را برعهده داشتم ، همواره موردتشویق و تحسین شاعران و منتقدان قرار گرفته ام و اکثر شاعران، ادیبان و نیز خوانندگان عادی متفق القول بوده اند که صفحات شعر و نقد نیکی از تنوع خاصی برخوردار بوده و نقدهایی که د رآن منتشر شده ، بسیار آموزنده و راهگشا بوده است.

 به گفته شادخواست هدف اصلی از صفحه شعر نیکی( نشریه ماهانه انجمن بیماران کبدی ایران) ارائه اشعاری از شاعران گمنام ونوجو و جست وجو گر و جوان در کنار شاعران نامی بودکه با ارسال اشعار خود فضایی صمیمی و البته آموزنده رابرای خوانندگان این صفحات رقم زدند.

شاد خواست پیش از این کتاب 600 صفحه ای «درخلوت روشن» را از سوی انتشارات عطایی به بازار کتاب عرضه کرده بود. وی در این کتاب نظریه ها و بیانیه های شعر معاصر را مورد تجزیه و تحلیل و ارزیابی قرار داده بود.

از این شاعر و ادب پژوه کتابهای کفه ترازو( مجموعه نقد وتحقیق)،چه زیبا می شوی وقتی نگاهت می کنم، و اقیانوسی در آکواریوم ( دو مجموعه شعر) درسالهای بین 79 تا 83 منتشر شده بود.

کد خبر 18707

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز