همشهری آنلاین: هنرمندان اصفهانی روز جمعه 14 مهر در گردهمایی بزرگی در باغ غدیر اصفهان با خلق آثار هنری، توهین به پبامبر اسلام (ص) را محکوم کردند.

نقاشیخط

به گزارش ایرنا، دبیر گردهمایی استادان هنر اصفهان اظهار کرد: در پی اهانت فیلم سخیف آمریکایی به ساحت پیامبر اسلام (ص)، این گردهمایی برگزار و هنرمندان اصفهان با خلق آثار هنری این اقدام را محکوم می‌کنند.

محمد ایزد خواستی ادامه داد: در این برنامه 40 نفر از استادان و 70 نفر از هنرمندان جوان در بخش هنرهای تجسمی، تعدادی از هنرمندان نمایش و عرصه موسیقی شرکت دارند.

وی اظهار داشت: برنامه‌های ویژه این گردهمایی همچون نقالی، ورزش باستانی، موسیقی آیینی، با محوریت پیامبر اعظم (ص) اجرا می‌شود.

دبیر گردهمایی استادان هنر اصفهان گفت: در این گردهمایی کتابت صلوات و خلق آثار هنری با انواع خط خوشنویسی، نقاشی و گرافیک به صورت زنده انجام می‌شود.

وی افزود: آثار این برنامه در نمایشگاهی، همزمان با میلاد پیامبر اسلام (ص) به نمایش گذاشته می‌شود.

ایزدخواستی اضافه کرد: همچنین در این مراسم یک گالری از آثار هنرمندان اصفهانی با موضوع پیامبر اعظم (ص) در معرض دید عموم قرار دارد.

وی گفت: در این برنامه چهار غرفه در زمینه‌های تصویرسازی، کاردستی، نقاشی، قصه گویی، نمایش عروسکی و اجرای زنده به کودکان و نوجوانان اختصاص یافته است.

 

کد خبر 186901

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز