همشهری آنلاین: دبیر کل جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار گفت:با توجه به اتفاقات امروز (چهارشنبه) برخی از بازاریان در بازار تهران مجبور به بستن مغاز‌ه‌های خود شدند.

احمد کریمی اصفهانی به خبرنگار ایسنا گفت:با توجه به اتفاقاتی که امروز در بازار تهران رخ داد برخی از بازاریان تهران ناچار به بستن مغازه‌های خود شدند، ولی از فردا بازاریان سرکار خود حاضر می‌‌شوند.

کریمی اصفهانی اظهار کرد:بازاریان تمایلی به بستن بازار نداشتند، اما طرح‌ریزی‌های که از بیرون شده بود باعث که بازار امروز تعطیل شود.

وی با تاکید بر اینکه «بازاری داد و فریاد نمی‌کشد و امنیت را برهم نمی‌زند» گفت: یک تعداد هستند که اخلال امروز در بازار و میدان فردوسی را ترتیب دادند و این اتفاقات مربوط به آنهاست.

وی اظهار کرد: فردا(پنجشنبه) بازار تهران باز خواهد بود.

کریمی اصفهانی صبح امروز نیز به خبرنگار ایسنا گفته بود:‌ برخی به دنبال اخلال‌گری در بازار(تهران) هستند و ما انتظار داریم که نیروی انتظامی این مساله را پیگیری کرده و با اخلال‌گران برخورد کند.

دبیرکل انجمن اصناف و بازار افزود:ما با اکثر اتحادیه‌ها صحبت کردیم و آنها نیز اعلام کردند که شرایط عادی است و هیچ تمایلی برای بسته شدن بازار وجود ندارد.

کریمی اصفهانی همچنین گفت: برخی به دنبال اخلال‌گری هستند که این اخلال‌گری‌ها از خارج از بازار به آن تزریق شده است و ما انتظار داریم که نیروی انتظامی این مساله را پیگیری کرده و با اخلال‌گران برخورد کند.

وی در پاسخ به این سوال که دلیل این اخلال‌گری‌ها را چه چیزی و از چه کسانی می‌دانید؟ گفت: دلیل این کار را نمی‌دانیم، اما گویا تعدادی ماموریت پیدا کردند که این کار را انجام دهند. به هر حال ما با اتحادیه‌‌ها صحبت کردیم و آنها اعلام کردند که شرایط عادی است.

رییس شورای اصناف نیز در همین زمینه از بروز برخی مشکلات در بازار تهران خبر داد و به خبرنگار ایسنا گفت:در چند راسته بازار عده‌ای مغازه‌داران را تهدید کرده‌اند که باید مغازه‌های خود را تعطیل کنند.

رییس شورای اصناف با تاکید بر این‌که این مغازه‌داران نیز مجبور شدند چراغ‌های خود را خاموش کنند، گفت: ولی کرکره مغازه خود را پایین نکشیدند و تنها چراغ‌ها را خاموش کردند.

کد خبر 186724

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز