همشهری آنلاین: جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اعلام خبر شناسایی عاملان نوسانات بازار ارز گفت: اجازه دهید این مساله در زمان خود اطلاع رسانی شود.

به گزارش ایسنا، سردار رادان در حاشیه دومین نشست تخصصی مشاوران و مددکاران پلیس پیشگیری ناجا در پاسخ به سوالی مبنی بر حضور پلیس برای کنترل نوسان بازار ارز گفت: طبیعتا شناسایی‌هایی در این حوزه انجام شده و موضوع برخورد و چگونگی آن در یک کارگروه ویژه در حال رسیدگی است اما اقدامات باید در جای خود اطلاع رسانی شود.

وی در مورد حادثه گروگانگیری که روز دوشنبه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ کشف شد که در این گروگان‌گیری، گروگان گیران در مردادماه فردی را با حکم جعلی ربوده و فرد گروگان مدتها تصور می‌کرده است که توسط ماموران دستگیر شده است گفت: مشخص است که ماموران در چه شرایطی و بر چه اساسی در صحنه حاضر می‌شوند.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه حکم ماموران در هر حالت باید رویت شود گفت: ماموران مکلفند حتی در برخورد با مجرمان، حقوق مجرم و متهم را رعایت کرده و ضوابط قانونی را رعایت کنند.

در یکی از ماموریتها با وجود اینکه افراد مرا می‌شناختند از من حکم ماموریت طلب کردند.
وی با بیان اینکه مردم حق دارند که حکم ماموریت پلیس را طلب کنند تاکید کرد:‌ در یکی از ماموریتها نیز با وجود اینکه افراد مرا می‌شناختند از من حکم ماموریت طلب کردند.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه در زمان ماموریت و حتی گشت‌های انتظامی به تمام مامورین پلیس حکم داده می‌شود، گفت: یکی از اعمال مجرمانه جعل عناوین است که خوشبختانه با توجه به آمارهای موجود این مهم کاهش چشمگیری داشته است.

جانشین فرمانده ناجا در تشریح علل کاهش جعل عنوان در کشور گفت: علل مختلفی وجود دارد اما هوشیاری مردم و همچنین برخورد با مجرمان در حوزه کشف و همچنین برخورد قاطع قضایی علت کاهش این جرم در جامعه است.

وی در پایان تاکید کرد: این مساله که فردی همزمان با سوء استفاده از لباس، پلاک و خودروی جعلی اقدام به انجام اعمال مجرمانه کند به ندرت صورت می‌گیرد.

کد خبر 186593

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز