همشهری آنلاین: تیم فوتبال استقلال موفق شد صبای قم را با یک گل شکست بدهد تا به رده چهارم جدول صعود کند.

تیم‌های فوتبال استقلال و صبای قم از ساعت 18:15 امروز دوشنبه در یکی از دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این مسابقه در پایان 90 دقیقه با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید. آرش برهانی در دقیقه اول بازی تک گل استقلال را به ثمر رساند. برهانی با گل امروز خود، تعداد گل‌هایش را در لیگ برتر به عدد صد رساند.

استقلال در حالی با پیروزی به رختکن رفت که در دقیقه 22 یک فرصت خوب گلزنی را توسط پژمان منتظری از دست داد. کرنر ارسالی هاشم بیگ‌زاده به "رودریگو توزی" رساند و این بازیکن هم با یک ضربه سر توپ را به منتظری رساند، ولی حامد لک دروازه بان صبا ضربه مدافع استقلال را دفع کرد.

همچنین میلاد نوری در دقیقه 25 ضربه ایستگاهی زیبایی به سمت دروازه استقلال زد که این توپ هم به گل تبدیل نشد. در نهایت بازی پایاپای دو تیم در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود آبی پوشان به پایان رسید.

بازی در نیمه دوم تحت تاثیر حملات تیم صبا برای جبران نتیجه قرار داشت. دوندگی و انگیزه بازیکنان صبا باعث شده بود تا شاگردان صمد مرفاوی برتری محسوسی نسبت به حریف داشته باشند.

البته آرش برهانی در دقیقه 53 و با استفاده از غفلت مدافعان صبا توانست فرصت خوبی برای خودش فراهم کند ولی توپ زیر پای این بازیکن جا ماند تا این موقعیت خیلی زود از دست برود. برهانی در دقیقه 68 هم در حالی که می‌توانست دومین گل خود را به ثمر برساند، با یک شوت توپ را از کنار دروازه به بیرون زد.

بهترین موقعیت صبا در نیمه دوم را مهدی مومنی بدست آورد. او در حالی که در موقعیت تک به تک با مهدی رحمتی دروازه بان استقلال قرار داشت در زدن ضربه آخر معطل کرد. مسئله‌ای که باعث شد مدافعان استقلال سر برسند و توپ را به کرنر بفرستند.

تلاش بازیکنان دو تیم برای جبران نتیجه یا افزایش تعداد گل‌ها بی نتیجه ماند تا استقلال با همین تک گل صبا را شکست بدهد و با 19 امتیاز و با تفاضل گل کمتر نسبت به فجر به رده چهارم جدول صعود کند. صبای قم هم 15 امتیازی باقی ماند.

کد خبر 186507
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز