همشهری‌آنلاین: کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بهترین لحظات ورزشی‌ام در جشن 125 سالگی باشگاه هامبورگ رقم خورد. افتخار بزرگی برای من بود که به عنوان یکی از 11 بازیکن تاریخ در تیم قرن باشگاه هامبورگ قرار گرفتم.

مهدی مهدوی کیا که برای حضور در مراسم جشن 125 سالگی باشگاه هامبورگ به آلمان رفته بود، روز گذشته در تمرین هامبورگ حضور یافت و همراه با بازیکنان این تیم به تمرین پرداخت.

در این تمرین با توجه به بازی شنبه شب تیم های هامبورگ و هانوفر که با برتری یک بر صفر تیم هامبورگ خاتمه یافت، بازیکنان اصلی تیم هامبورگ حضور نداشتند و نفراتی که در لیست 18 نفره سرمربی تیم هامبورگ قرار نگرفته بودند زیر نظر مربی تیم به تمرین پرداختند و مهدی مهدوی کیا کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس نیز برای حفظ آمادگی، همراه با سایر بازیکنان تمرین کرد.

مهدی مهدوی کیا درباره حضورش در مراسم 125 سالگی باشگاه هامبورگ گفت: مراسم جشن 125 سالگی باشگاه هامبورگ در سالن سرپوشیده هندبال این باشگاه که در مجاورت استادیوم فوتبال قرار گرفته بود، برگزار شد.

وی افزود: جشن بسیار باشکوهی بود که چند ساعتی به طول انجامید و علاوه بر بازیکنان تاریخ هامبورگ، رئیس فدراسیون فوتبال آلمان، مدیران سابق باشگاه و حتی برخی مقامات سیاسی و هنری حضور داشتند.

مهدوی کیا گفت: همه همبازیان قدیمی خودم را در آن جشن دیدم و با آنها تجدید دیدار کردم و لحظات بسیار خوبی برایم رقم خورد. افتخار بزرگی برای من بود که به عنوان یکی از 11 بازیکن تاریخ در تیم قرن باشگاه هامبورگ قرار گرفتم. وقتی به عنوان یکی از 11 بازیکن روی صحنه رفتم، بهترین لحظات ورزشی‌ام رقم خورد. برای من لحظه باشکوهی بود که آنها از من تجلیل کردند و نام من در کنار بزرگانی مثل اوه زیلر، فیلیکس ماگات، توماس دال، اولی اشتاین، فاندر فارت و ... برده شد.

مهدوی کیا در خصوص هواداران هامبورگ نیز خاطرنشان کرد: آنها همچون گذشته مرا مورد تشویق خود قرار دادند و این موضوع برای من تداعی کننده هشت سال حضور در هامبورگ بود. آنها نه تنها مرا فراموش نکرده بودند بلکه بیشتر از گذشته تشویق و حمایت کردند.

وی افزود: واقعا برای من باعث افتخار بود که روزنامه نگاران و هواداران آلمانی در نظرسنجی صورت گرفته نام مرا به عنوان یکی از 11 بازیکن منتخب قرن هامبورگ انتخاب کرده بودند. در حالی که بازیکنان ملی پوش زیادی در این باشگاه عضویت داشتند که نامشان در این فهرست قرار نگرفته بود.

مهدوی کیا صبح امروز به دلیل تعطیلی تمرینات تیم هامبورگ به طور انفرادی به تمرین پرداخت. وی امشب راهی ایران می‌شود و در تمرین فردا در تمرین پرسپولیس حضور خواهد یافت.

همچنین وحید هاشمیان که به عنوان بازیکن سابق هامبورگ به مراسم جشن 125 سالگی این باشگاه دعوت شده بود، در حاشیه این مراسم دقایقی با مهدی مهدوی کیا دیدار و گفت‌وگو کرد.

هاشمیان که چند ماهی است در آلمان بسر می برد، به خاطر کار شخصی به طور کامل در این مراسم حضور نداشت و قبل از پایان مراسم، سالن برگزاری این جشن را ترک کرد.

وحید هاشمیان از تیم پاس به هامبورگ پیوست و پس از درخشش در بوخوم به تیم بایرن‌مونیخ رفت و بعد از آن نیز به عضویت تیم های بوخوم و هانوفر در آمد.

هاشمیان 11 سال در بوندس لیگای آلمان به میدان رفت و تماشاگران آلمانی به او لقب هلی کوپتر ایرانی را داده بودند.

کد خبر 186350
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز