همشهری آنلاین: تیم کوک مدیرعامل اپل در نامه‌ای رسمی در وب‌سایت این شرکت از مشکلات اپلیکیشن نقشه جدید اپل در سیستم عامل iOS6 عذر خواهی کرده‌است.

tim-cook-apple

در این نامه آمده: "در شرکت اپل ما تمام تلاش خود را برای تولید بهترین محصولات و عرضه بهترین تجربه به مشتریان می‌کنیم. هفته گذشته همزمان با عرضه نقشه جدیدمان از این تعهد خود عقب افتادیم و به این دلیل از مشتریان خود به علت مشکلاتی که برای آن‌ها به وجود آمده عذر خواهی می‌کنیم."

"اولین بار اپلیکیشن نقشه را همزمان با عرضه اولین نسخه سیستم عامل iOS منتشر کردیم. با گذشت زمان تصمیم گرفتیم نقشه بهتری با قابلیت‌هایی نظیر مسیریابی نقطه به نقطه، راهنمای صوتی و نقشه سه بعدی به مشتریان بدهیم. برای انجام کار نیاز به ساخت نسخه جدیدی از اپلیکیشن نقشه بود."

در ادامه این نامه آمده که هم اکنون بیش از 100 میلیون نفر iOS6 را دانلود کرده‌اند و از نقشه جدید اپل استفاده می‌کنند و نزدیک نیم میلیارد نقطه مختلف برروی این اپلیکیشن توسط آن‌ها جستجو شده‌است.

به گفته تیم کوک این جستجوها باعث می‌شود دقت اطلاعات نقشه اپل بیشتر شود.

در ادامه از کاربران خواسته شده در حین برطرف کردن مشکلات نقشه اپل می‌توانند از فروشگاه اپلیکیشن اپل نقشه‌های دیگری نظیر Bing، MapQuest و Waze را دانلود کنند و یا با مراجعه به وب‌سایت نقشه گوگل یا نوکیا آن را به لیست میانبرها در Home Screen  خود اضافه کنند.

گفتنی‌است شرکت اپل هفته گذشته با عرضه جدیدترین نسخه سیستم عامل iOS استفاده از نقشه گوگل را قطع و اپلیکیشن نقشه جدید خود معروف به Apple Maps را معرفی کرد.

این نقشه دارای قابلیت‌هایی نظیر نمایش سه بعدی بعضی شهرهای جهان و مسیریابی صوتی است. اما از اولین ساعات عرضه، کاربران از ضعف‌های آن شکایت کردند.

کد خبر 186320

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز