همشهری آنلاین: معاون دبیرکل خانه کارگر در امور استان‌ها از تصمیم این تشکل مبنی بر معرفی حسین کمالی به عنوان کاندیدای نهایی خانه کارگر در انتخابات ریاست جمهوری آینده خبر داد.

حسن صادقی با اعلام این خبر به  خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: کاندیدای ما برای انتخابات ریاست جمهوری آینده آقای کمالی است و ما توانستیم تا 60 درصد موافقت ایشان را جلب کنیم و همچنان در حال رایزنی با وی هستیم.

وی افزود: معتقدیم که باید فردی را از جنس کار، تولید،‌صنعت و اقتصاد صنعتی معرفی کنیم؛ چرا که کشور ما هم‌اکنون نیاز به چهره‌‌یی دارد که در اقتصاد حرفی برای گفتن داشته باشد و به نظر ما آقای کمالی می‌توانند اقتصاد ایران را به سمت دیدگاه رهبری متحول کنند.

وی با بیان این‌که چرا نباید یک کارگر تحصیل‌کرده دانشمند که اقتصاد سیاسی را هم می‌داند مسئول قوه مجریه باشد،خاطر نشان کرد:کاندیدایی که ما مطرح کردیم یک سر و گردن از کاندیداهای اصلاح‌طلبان و اصولگرایان بالاتر است.

معاون دبیرکل خانه کارگر در امور استان‌ها همچنین تاکید کرد: با دیگر اصلاح‌طلبان مشکلی نداریم و اصلاح‌طلبان نباید نگران باشند که چرا ما کاندیدا معرفی کرده‌ایم.

 

کد خبر 186310
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز