همشهری آنلاین: معاون آموزشی دانشگاه تهران از پذیرش دانشجوی دکتری در شعبه 2 دانشگاه تهران واقع در پردیس البرز خبر داد.

سید مهدی قمصری در گفتگو با مهرگفت: پردیس البرز دانشگاه تهران برای سال تحصیلی 92-1391 در 26 رشته در مقطع دکتری (PhD) از طریق معرفی سازمان سنجش و شیوه‌نامه داخلی دانشگاه، دانشجو می‌پذیرد.

وی ادامه داد: از سازمان سنجش درخواست کرده ایم دانشجویانی که برای دوره دکتری شرکت کرده ولی موفق به قبولی نشده اند را به دانشگاه معرفی کند.

معاون آموزشی دانشگاه تهران با بیان اینکه اولویت با دانشجویانی است که توسط سازمان سنجش معرفی شوند،افزود: درصورتی که تعداد دانشجویان به حد نصاب نرسد از متقاضیانی که از طریق فراخوان دانشگاه ثبت نام کرده اند نیز پذیرش می شوند.

وی ادامه داد: متقاضیان می توانند از تاریخ 6 مهر الی 26 مهر نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

قمصری افزود: امیدوارم تا پایان مهرماه مراحل پذیرش نهایی شده و این دوره برگزار شود.

شهریه دوره دکتری در پردیس البرز دانشگاه تهران به این ترتیب است: در گروه‌های علوم انسانی و علوم اجتماعی 45 میلیون تومان، در گروه‌های فنی مهندسی و علوم پایه 55 میلیون تومان.

 رشته هایی که در این دوره ارائه می‌شوند شامل علوم جغرافیایی با دو گرایش، مجموعه مدیریت با هفت گرایش، حسابداری، الهیات، زبان و ادبیات فارسی، تربیت بدنی و علوم ورزشی با چهار گرایش، محیط زیست-برنامه ریزی، آموزش زبان انگلیسی، مهندسی صنایع، حقوق با سه گرایش، شیمی با دو گرایش و علوم اجتماعی با گرایش جامعه شناسی است.

داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت دانشگاه تهران به آدرس http://www.ut.ac.ir مراجعه کنند.

کد خبر 186099

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز