یکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: شبکه‌ی دیجیتال سلامت از شنبه اول مهر ماه آغاز به کار کرد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، شبکه تلویزیونی سلامت دو ساعت در روز برنامه دارد و به زودی به صورت 24 ساعته راه‌اندازی رسمی می‌شود.

علی دارابی ـ معاون سیما ـ به تازگی در حکمی دکتر آبتین مهدی‌پور را به سمت مدیر شبکه سلامت سیما منصوب کرد.

رییس سازمان صداوسیما هم اواخر مرداد ماه امسال در نشستی با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از آغاز به کار شبکه‌ تلویزیونی سلامت خبر داد و گفت: رسانه ملی با توجه به این نیاز جامعه سعی دارد، اطلاعات نوین پزشکی را در کشور به اطلاع آحاد مردم برساند تا ضریب سلامت جامعه را ارتقاء دهد.

ضرغامی گفت: این شبکه به دلیل رسالت بزرگ خود باید کنداکتوری دقیق و حساب شده داشته باشد، به طوری‌ که تمامی ظرفیت‌های پزشکی و نیازهای مردم در آن گنجانده شود.

دکتر مرضیه وحید دستجردی ـ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ـ نیز در ادامه این جلسه با قدردانی از صداوسیما در انجام رسالت سنگین خود گفت: آموزش و فرهنگ‌سازی بهترین سرمایه‌گذاری بلند مدت در تمام ادوار تاریخ بوده است و رسانه ملی با راه‌اندازی این شبکه خدمتی بزرگ را در کارنامه خود ثبت خواهد کرد.

وی بر حمایت همه‌جانبه این وزارت خانه در زمینه تولید و کارشناسی برنامه‌ها تاکید کرد و گفت: با توجه به پیشرفت‌های عظیم کشور در زمینه پزشکی و تجهیزات آن، شبکه سلامت حرف‌های بسیاری برای مردم خواهد داشت.

 

کد خبر 185486

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز