مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۵
۰ نفر

همشهری آنلاین- هلن صدیق بنای: خبر تولید این محصول برای افرادی که از شستن فنجان چای و قهوه گریزان هستند، بسیار جالب و مسرت بخش خواهد بود.

تولید این محصول،  باعث ارتقاء بهداشت، سهولت و افزایش سرعت کار در رستوران‌ها، تریا‌ها، قهوه خانه‌ها، کافی‌شاپ‌ها و نیز کمکی هر چند اندک به کدبانوی خانه خواهد بود.

همچنین افرادی که از شستن فنجان‌های چای و قهوه گریزان هستند از این طرح استقبال شایانی خواهند کرد. به نظرم این تکنولوژی روز به روز در حال تنبل کردن این آدم‌هاست.

طراح خلاق این فنجان‌های خوراکی فردی به نام  لوئیس انریکه ساردی، اهل ونزوئلا است. او به همراه یک تیم تحقیقاتی موفق به تولید چنین فنجانی شده است.

 این فنجان‌های خوراکی برای قهوه و چای طراحی شده است ولی می‌تواند ابعاد مصرفی دیگری هم پیدا کند.

تولید انبوه این طرح را یک شرکت تجاری قهوه‌ی لاوازای در ایتالیا به عهده گرفته است. داخل هر فنجان اینگونه نوشته شده است؛  "قهوه را بنوش و فنجان را بخور" به همین علت، این فنجان‌ها همین گونه نامیده می‌شوند. جالبه نه؟!

این فنجان‌ها از نوعی شکر و تخم مرغ ساخته شده است تا به عنوان یک عایق عمل کند. وجود تخم مرغ باعث ضد آب شدن، فنجان شده و شکر آن هم به شما یک نوشیدنی شیرین  می‌دهد.

 

فنجان خوراکی

 

فنجان خوراکی

فنجان‌های خوراکی تاکنون جوایز زیادی در بخش‌های مختلف اکولوژی، بازاریابی و تجارت را از آن خود ساخته است. همچنین  ثروت سرشاری را نصیب طراح و تولید کننده آن کرده است.

این فنجان‌ها به نوعی یک شیرینی کوکی هم به حساب می‌آیند. فنجان‌هایی که باید با یک نوشیدنی داغ یا سرد نوش جان شوند. طراحی فنجان کوکی را می‌توان یک نمونه از نتایج به دست آمده از تحقیقات انجام شده در صنایع تغذیه دانست.

فنجان خوراکی

 

یک فنجان ضد آب که به شما اجازه می‌دهد بعد از نوشیدن چای یا قهوه خود (هر نوشیدنی که مایل هستید) طعم و مزه آن را مانند اینکه قهوه و یا چای خود را به همراه  بیسکویت و یا...میل می‌کنید، احساس و درک کنید.

کارشناسان اعلام کرده‌اند که نسخه کامل تولید این محصول هنوز به بازار ارائه نشده است. یعنی فرمول آن در حال حاضر انحصاری است.



http://botamba.com

 

کد خبر 185446
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز