همشهری آنلاین: 250 نماینده مجلس شورای اسلامی با امضای بیانیه‌ای اقدام اخیر آمریکا در ساخت فیلم اهانت آمیز نسبت به پیامبر اکرم (ص) را محکوم کردند و خواستار تشکیل جلسه فوق‌العاده سازمان همکاری‌های اسلامی برای تعیین راهبرد مشترک جهت مقابله با این موضوع شدند.

به گزارش همشهری آنلاین، 250 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با امضای بیانیه‌ای اقدام اخیر آمریکا در ساخت فیلم اهانت‌آمیز نسبت به حضرت محمد (ص) را محکوم کردند.

متن این بیانیه که علیرضا منادی عضو هیئت رئیسه مجلس آن را قرائت کرد، به شرح زیر است:

«بسم الله قاصم الجبارین

محمد نور خدا است که اینک شعاع جهان تابش، شب پرستان نور گریز را به وحشت انداخته است. با انفجار نورانی انقلاب اسلامی ایران، استکبار جهانی به رهبری آمریکا و صهیونیسم جهانی، مزدور بی‌شخصیتی چون سلمان رشدی را جلو انداخت تا پنجه بر سیمای خورشید محمد بکشد. و اینک حضرت محمد (ص) هر روز در حال پیش روی و فتح قلب‌های انسان‌ها است و سلمان رشدی چون خفاشی شب پرست خود را مخفی کرده است.

امروز بار دیگر فریاد محمد رسول‌ الله در سرزمین‌های عربی، طنین انداز شده و آمریکا و غرب، این حامیان دیکتاتوری را به چالش کشیده است و این انتظار می‌رفت که مثلث استکبار، آمریکا، غرب و صهیونیسم‌، عصبانی شود و نقطه عزیمت جهان را مورد هدف قرار دهند و حال با ساختن فیلمی موهن و مبتذل دامن دریایی حضرت محمد (ص)، پیامبری که انسانیت را به فطرت خویش دعوت کرد و فریاد عدالتش هنوز در رواق تاریخ در حال پیچیدن است را آلوده نمی‌‌کند و این آمریکا و صهیونیسم است که به پرچمداری فساد و فحشا در دنیای امروز اشتهار داشته و بد نام ابدی تاریخ‌اند.

عجبا اوباما که روزی به اسلام ابراز احترام می‌کرد تا مردم مسلمان را بفریبد و رای بگیرد، اینک با ادعای آزادی بیان زبان به کام گرفته و از اظهار نظر خودداری می‌کند که مبادا حمایت پشت پرده‌اش آشکار شود.

رئیس جمهور حاکمیتی که معترضین وال استریت را در منظر عالم به جرم اعلام نظر زیر شلاق انتقام می‌گیرد، چگونه با ادعای آزادی بیان در بی احترامی به شخصیتی که قلب میلیاردها انسان آزاده را به درد آورده است، سکوت می‌کند.

نماینده حاکمیتی که فرقه دیویدیه را به جرم اعتقادی مغایر با اعتقاد حاکمان آمریکا، زنده در آتش می‌سوزاند چگونه در بی احترامی به اعتقاد بیش از یک میلیارد مسلمان، طرفدار آزادی بیان می‌شود؟

در قرن 21 اگر کسی در بافته‌های صهیونیسم تردید ایجاد کند و اگر محققی در مورد ادعای دروغین آنها تحقیق کند، حق نشر آن را ندارد و هنوز زندان‌های غرب شاهد زندانی شدن آنها است، زندان کردن و محکوم کردن فیلسوفی بزرگ در فرانسه نمونه‌ای از زیر پا گذاشتن آزادی بیان است ولی در حرمت شکنی پیامبر اسلام طرفدار حقوق بشر می‌شوند.

وا اسفا کشورهایی که رسما حجاب اسلامی را ممنوع می‌کنند و حتی به شهروندان خود اجازه انتخاب پوشش نمی‌دهند، اینک در مقابل بی احترامی به مقدس‌ترین انسان‌ها، به آزادی بیان متوسل می‌شوند.

آمریکا و غرب و صهیونیسم باید بدانند که دیگر تعارض رفتاری آنان برای مستضعفان جهان روشن شده است و فریبکاری آنان دیگر فاقد اثر است.

ما از مسیحیان و یهودیان آزاده جهان و خصوصا از کلیسا و پاپ اعظم انتظار داشتیم این اقدامات بی خردانه دولت‌های آمریکا و اسرائیل را محکوم می‌کردند و همانند مسلمانان احترام پیامبر آسمانی را پاس می‌داشتند البته از اعلام انزجار نمایندگان محترم اقلیت‌های دینی مجلس شورای اسلامی تقدیر می‌کنیم.

مسلمانان جهان باید بدانند که جنگ اسلام و کفر یک جنگ حقیقی است و تنها راه نجات بشریت تمسک به راه محمد (ص) و کتاب او قرآن و ایستادگی در مقابل آمریکا و صهیونیسم است.

عزت و شرف ما مسلمانان در گرو پاسداشت حرمت از حریم محمد (ص) و ایستادگی در مقابل دشمنان او است و مطمئن باشید که پیروزی از آن محمد (ص) است و شکست مخصوص دشمنانش خواهد بود.

ما نمایندگان ملت بزرگ ایران ضمن محکوم کردن این اقدام سازمان یافته، از دبیرکل سازمان همکاری‌های اسلامی می‌خواهیم با تشکیل جلسه فوق العاده، راهبرد کشورهای اسلامی را برای مقابله با این طراحی مشخص کنند، ما نمایندگان ملت ایران از دولت‌های اسلامی می‌خواهیم که از بی تفاوتی دست بردارند و از حیثیت جهان اسلام در برابر دشمنان دفاع و احساس مسئولیت کنند.

ما نمایندگان ملت ایران از مسلمانان جهان می‌خواهیم تا به اعتراضات خود در مقابل دشمنان محمد (ص) ادامه دهند و به دشمنان بفهمانند که با جان و هستی خود در برابر توطئه گران فداکاری و از مقدسات خود دفاع خواهند کرد.»

کد خبر 185136
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز