سه‌شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۳
۰ نفر

نمی‌دانم خانه‌ی شما تا مدرسه چه‌قدر فاصله دارد. نزدیک است؟ شما همسایه‌ی دیوار به دیوار مدرسه‌هستید؟ خوش به حالتان...

هفته‌نامه‌ی همشهری دوچرخه شماره‌ی667

اما خیلی از دانش‌آموزان باید فاصله‌ای‌ طولانی تا مدرسه‌ طی‌کنند. این موقع سال یکی‌بود،یکی نبودهای سرویس مدرسه‌ها شروع می‌شود، چون خیلی از پدرها و مادرها نمی‌توانند خودشان فرزندانشان را به مدرسه برسانند...

سرویس مدرسه با راننده‌ی بداخلاق و خوش‌ اخلاق... داستان دوستی‌ها و شادی‌ها در مسیر مدرسه به خانه و خانه به مدرسه، دیر و زودآمدن سرویس و بحث گرانی سرویس مدرسه بحث این روزهاست.

احمد رضا ایمانی، رئیس گروه انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش شهر تهران به خبرنگار دوچرخه می‌گوید:« هنوز نرخ سرویس مدارس تهران به‌طور قطعی مشخص نشده است و ما از اولیای دانش‌آموزان می‌خواهیم ثبت نام‌ها انجام شود. این ثبت‌نام‌ها بر اساس نرخ مصوب سرویس مدرسه‌ها در سال گذشته صورت می‌گیرد، اما بعد از تأیید نرخ سرویس مدرسه‌ها در شورای شهر تهران برای سال تحصیلی جدید، مشخص می‌شود که دقیقاً اولیا چه‌قدر باید بپردازند.»

او درباره‌ی تسهیلات سرویس مدارس می‌گوید:
« امسال در هر منطقه‌ی آموزش و پرورش یک شرکت مستقر است که خدمات سرویس مدارس را آن شرکت بر عهده دارد. این شرکت‌ها زیر نظر تاکسی‌رانی و اتوبوس‌رانی فعالیت می‌کنند.»

ایمانی به ویژگی خدمات سرویس مدارس در سال تحصیلی جدید نیز اشاره می‌کند و می‌گوید:
« قرار است هر دو سه ماه یک‌بار، از بهترین راننده‌ی سرویس تقدیر شود و هر دو سه ماه یک‌بار رانندگان سرویس مدارس آموزش ببینند.»

رئیس گروه انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش شهر تهران هم‌چنین می‌گوید:« از نیمه‌ی شهریور، در جلسه‌هایی با پلیس راهور و مسئولان تاکسی‌رانی و اتوبوس‌رانی، در باره‌ی آموزش‌هایی که باید رانندگان سرویس‌ها ببینند، اخلاق حرفه‌ای،‌نحوه‌ی برخورد با دانش‌آموزان و... گفت‌وگو کرده‌ایم.»

کد خبر 185016
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز