همشهری آنلاین: مدیر آموزشی دانشگاه شهید چمران گفت: به دانشجویان مهمان در این دانشگاه خوابگاه تعلق نمی‌گیرد ولی دانشجویان انتقالی مشمول استفاده از خوابگاه می‌شوند.

دکتر محسن جان نژاد در گفت و گو با ایسنا، توضیح‌داد: به دانشجویانی که در این دانشگاه به صورت مهمان پذیرش می‌شوند، خوابگاه تعلق نمی‌گیرد ولی دانشجویانی که در نقل و انتقالات پذیرش می‌شوند، مشمول استفاده از خوابگاه می‌شوند.

مدیر امور آموزشی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: امسال 270 دانشجو از سایر دانشگاه‌های دولتی کشور به این دانشگاه منتقل شدند؛ همچنین 312 دانشجوی این دانشگاه به دیگر دانشگاه‌های دولتی کشور انتقال می‌یابند.

دکتر محسن جان‌نژاد با بیان این‌که نقل و انتقالات دانشجویان در مقطع کارشناسی صورت گرفته است، اظهارداشت: طبق آیین‌نامه نقل و انتقالات وزارت علوم، انتقال دانشجوی روزانه به دوره روزانه، اما با شرط پرداخت شهریه دوره شبانه انجام می‌شود.

وی گفت: شرط پذیرش نقل و انتقالات دانشجویان طبق آیین‌نامه وزارت علوم داشتن معدل بالای 13 در هر رشته، گذراندن یک ترم در دانشگاه مبدا و ابتدا ارائه تقاضای مهمانی برای یک ترم است. دانشجویان متاهل در اولویت قرار می‌گیرند.

مدیر امور آموزشی دانشگاه شهید چمران اهواز ادامه‌داد: درباره دانشجویانی که دارای شرایط خاص مانند بیماری و غیره ‌هستند در کمیسیون تصمیم‌گیری‌ می‌شود و امسال با نقل و انتقال حدود 10 نفر از دانشجویان دارای شرایط خاص از سوی دانشگاه موافقت شد.

کد خبر 184559

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز