همشهری آنلاین: فهرست اسامی معرفی شدگان رشته‌های تحصیلی نیمه متمرکز کنکور 91 تا چند برابر ظرفیت هر رشته از طریق سایت سازمان سنجش در نیمه دوم مهرماه منتشر می‌شود.

مهر نوشت: در این اطلاعیه تاریخ و محل مصاحبه، معاینه و یا مصاحبه و معاینه، آزمون عملی و علمی و سایر مراحل گزینش رشته‌های تحصیلی نیمه متمرکز کنکور 91 مشخص می‌شود.

معرفی شدگان هر یک از رشته‌های تحصیلی مذکور لازم است با توجه به برنامه زمانی اعلام شده و ضوابط مندرج در اطلاعیه برای شرکت در مراحل مختلف گزینش رشته یا رشته‌های مربوط اقدام کنند.

اطلاعیه تکمیل ظرفیت و یا پذیرش در برخی رشته محل‌های جدید در کنکور سراسری 91 سازمان سنجش در اول آبان 91 از طریق سایت سازمان و هفته نامه پیک سنجش منتشر خواهد شد.

برای کلیه پذیرفته شدگان و همچنین آن دسته از داوطلبانی که فرم انتخاب‌رشته اینترنتی خود را تکمیل کرده‌اند ولی پذیرفته نشده‌اند، کارنامه علمی حاوی رتبه داوطلب در هریک از کد رشته‌های انتخابی در بین متقاضیان کد رشته مزبور در سهمیه مربوط، با توجه به نمره کل وی در همان کد رشته و همچنین رتبه آخرین نفر پذیرفته شده در هر یک از کد رشته‌های انتخابی و اطلاعات مفید دیگر در دهه اول مهرماه از طریق سایت سازمان در اختیار آنان قرار داده خواهدشد.

داوطلبان پس از دریافت کارنامه از طریق سایت سازمان سنجش در صورتی که منحصراً درباره کد رشته‌های انتخابی و سایر مندرجات کارنامه سئوالی داشته باشند، می‌توانند حداکثر تا 15 آبان 91 منحصراً از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی در سایت سازمان در رابطه باکد رشته‌های انتخابی و مندرجات کارنامه نهایی آزمون سراسری سال 1391، اقدام کنند و از ارسال نامه پستی و مراجعه حضوری اکیداً خودداری کنند.

کد خبر 184439
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز