همشهری آنلاین: تاکنون بیش از 1300 اثر در رشته‌های نقاشی و خوشنویسی به دبیرخانه دومین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی کودک و نوجوان رسیده است.

نقاشی

به گزارش همشهری آنلاین، دومین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی کودک و نوجوان 26 مهرماه در اصفهان برگزار خواهد شد و کودکان و نوجوانان می‌توانند تا 25 شهریور ماه آثار خود را در دو رشته نقاشی و خوشنویسی از طریق سایت جشنواره به نشانی www.koodakart.ir ارسال کنند.

دومین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی کودک و نوجوان در رشته‌های نقاشی و خوشنویسی و در سه گروه سنی 6 تا 8 سال، 9 تا 11 سال و 12 تا 14 سال مهرماه امسال در اصفهان برگزار می‌شود.

این جشنواره در رشته نقاشی با موضوع‌های «طبیعت بی جان ایرانی»، «پنجره اتاق من»، «شهر رویایی من»، «پروانه‌ها و گل‌ها»، «سیمرغ»، «مترسک»، «کشتی نوح»، «ابراهیم در آتش»، «حضرت سلیمان و هدهد»، «حضرت یونس در شکم ماهی» و در رشته خوشنویسی با موضوع «آزاد» برگزار می‌شود که در رشته خوشنویسی برای گروه‌های سنی 6 تا 8 و 9 تا 11 سال خط تحریری و برای گروه سنی 12 تا 14 سال خط درشت در نظر گرفته شده است.

کودکان و نوجوانان 6 تا 14 سال می‌توانند آثار خود را در قطع A4 و با فرمت JPG تا 25 شهریورماه به سایت جشنواره به نشانی www.koodakart.ir ارسال کنند.

پس از پایان مهلت ارسال آثار هیات انتخاب جشنواره با بررسی آثار کودکان و نوجوانان منتخب را برای حضور در جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی کودک و نوجوان انتخاب می‌کنند و کودکان و نوجوانان پذیرفته شده در جشنواره به صورت کارگاهی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

دومین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی کودک و نوجوان از سوی مرکز هنرهای تجسمی با همکاری موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 184204

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز