شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: به دنبال تعطیل شدن سفارت کانادا در ایران، معاون بورس وزارت علوم ضمن تشریح آخرین وضعیت اعزام دانشجویان به این کشور، از احتمال توقف اعزام متقاضیان تحصیل در این کشور خبر داد.

حسن مسلمی نائینی در گفتگو با مهر ضمن اشاره به اینکه با تعطیلی سفارت کانادا در ایران، وزارت امور خارجه برای امور دانشجویان ایرانی در این کشور تصمیم گیری می کند، درباره آخرین وضعیت اعزام دانشجویان به کانادا اظهار داشت: مراحل اعزام دانشجویان به کانادا صورت می گیرد تا تصمیم گیریهای جدید در این زمینه اعلام شود.

وی ادامه داد: شاید همان تصمیمی که برای اعزام دانشجویان به انگلیس بعد از تعطیلی سفارت ایران در این کشور گرفته شد برای اعزام دانشجویان ایرانی به کانادا هم گرفته می شود.

به گفته معاون بورس وزارت علوم، ممکن است اعزام دانشجو به کانادا متوقف شود.

مسلمی نائینی درباره دانشجویان دکتری تخصصی که از سوی وزارت علوم برای اعزام به کانادا بورسیه شده اند، اظهار داشت: دانشجویانی که هم اکنون در مرحله اعزام قرار دارند با مشکلی مواجه نمی شوند اما برای متقاضیان جدید تحصیل در کانادا حتماً تصمیم گیری خواهد شد.

این مقام مسئول در وزارت علوم تاکید کرد: در صورت تصمیم گیری برای توقف اعزام، این کشور کانادا است که فرصت تحصیل دانشجویان ایرانی در دانشگاههایش را از دست می دهد.

کد خبر 183873

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز