چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۱ - ۰۸:۲۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: نمایشگاه عکس‌های نبی بهرامی، با عنوان «کمی از قدیم» در کافه عکس ادامه دارد.

پوستر عکاسی

به گزارش ایسنا، این نمایشگاه در دو بخش نوستالژی و تک فریم برگزار می‌شود.

بخش نوستالژی شامل عکس‌هایی سیاه وسفید از دو روستا در استان‌های یزد و فارس و تک‌فریم‌ها شامل چند قطعه عکس رنگی، مفهومی هستند.

نبی بهرامی در مقدمه این نمایشگاه نوشته است: «همیشه دوست داشتم دنیا را وارونه ببینم. آسمان که به زمین نمی‌آمد، اگر مثل کودکانه‌های آن سه پسرک خندان سر و ته می‌شد دنیا.

شاید آن پیرمرد به آسمان دشنام نمی‌‎گفت. شاید آن پیرزن، کمی آن‌سو‌تر از فریاد بر سر شوهر از کار افتاده‌اش مرا می‌دید که دوان دوان در کوچه‌های «دوان» آمده بودم تا لبخندش را سوغات ببرم.

کاش دنیایم وارونه بود تا کوچه‌های کودکی می‌رفتم و همان‌جا کنار آن گلیم‌باف تنها که حتی رنگ‌های گلیم بافته و نبافته‌اش را نمی‌دید بنشینم و روزهای بی‌دغدغه‌ام تمام نمی‌شد.

کاش چراغ‌های خانه‌مان همیشه روشن می‌ماند و دیوارهای کاهگلیمان فرو نمی‌ریخت. همیشه دوست داشتم دنیا را وارونه ببینم اما دنیا نخواست...».

نبی بهرامی متولد ۱۳۶۶ در بوشهر و دانشجوی رشته مردم‌شناسی دانشگاه یزد است. او از سال ۸۲ عکاسی می‌کند و مجموعه «کمی از قدیم» سومین تجربه نمایشگاهی او است.

این نمایشگاه تا پایان شهریور ادامه دارد و علاقمندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۳ تا ۲۱، به نشانی خیابان ولیعصر، تقاطع میرداماد، برج اسکان، طبقه زیر همکف از این آثار دیدن کنند.

 

کد خبر 183621

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز