همشهری آنلاین: درام دلهره‌آور و ترسناک «تسخیر شده» در سه روز اول نمایش خود در سینماهای آمریکای شمالی 17 میلیون دلار فروش کرد و صدرنشین جدول هفتگی نمایش سینماها شد.

فیلم خارجی

به گزارش فارس، این فیلم که آغاز‌کننده فصل پاییز سینما در آمریکای شمالی است، توسط اوله بورندال کارگردانی شده و بازیگران سرشناس ندارد.

«تسخیر شده» (که با نام «دارایی» هم شناخته می‌شود) درباره دختر جوانی است که در جریان حراج، یک جعبه عتیقه را خریداری می‌کند، بدون آن که بداند روح گروهی از موجودات تهدید کننده باستانی داخل آن است.

پدر و مادر این دختر تلاش سختی را آغاز می‌کنند تا دختر جوان خود را از طلسم جادویی این جعبه عتیقه رها کرده و جان وی را نجات دهند.

این درام ترسناک جدید سینما با هزینه‌ای 17 میلیون دلاری تهیه شده و فروش 17 میلیون دلاری آن در سه روز اول نمایش، آن را تبدیل به یک کار موفق و پرفروش سینمایی کرده است.

رقیب جدید این فیلم در جدول گیشه نمایش سینماهای آمریکا «بی‌قانون» با بازی تام هاردی و شیا لابوف بود که در ردیف دوم جدول نشست.

این وسترن جنایتکارانه و درام با فروش تقریبی 10 میلیون دلاری خود توانست این ردیف جدول فروش گیشه نمایش را از آن خود کند.

تحلیل‌گران اقتصادی سینما برای این وسترن جدید سینما پیش‌بینی فروش بالاتری می‌کردند و حتی برخی از آن‌ها می‌گفتند «بی‌قانون» صدرنشین جدول هفتگی فروش سینماها خواهد شد.

قصه این فیلم در ایالت ویرجینیا در دوران رکود اقتصادی اتفاق می‌افتد و درباره تلاش گروهی از آدم‌ها برای خلق یک زندگی بهتر است.

«غیر قابل مصرف‌ها 2» پس از دو هفته صدرنشینی در جدول گیشه نمایش، این هفته با فروشی حدود 9 میلیون دلار، ردیف سوم جدول گیشه نمایش را به خود اختصاص داد.

اکشن ماجراجویانه تازه سیلوستر استالونه طی 3 هفته نمایش عمومی در آمریکای شمالی 66 میلیون دلار فروش کرده است و پیش‌بینی می‌شود فروش کلی آن در این منطقه به 100 میلیون دلار برسد.

«میراث بورن» چهارمین قسمت مجموعه اکشن و افشاگرانه «هویت بورن» هم در چهارمین هفته نمایش خود حدود 7.5 میلیون دلار فروش کرد و در ردیف چهارم جدول گیشه نمایش قرار گرفت.

فروش کلی این فیلم - که با بازی جرمی رنر به احیای این مجموعه فیلم پرداخته است_ طی چهار هفته نمایش به 96 میلیون دلار رسیده است.

 

کد خبر 183431

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز