همشهری آنلاین: دومین بازارچه خیریه در حمایت از کودکان نقص ایمنی ،روزهای پنجشنبه و جمعه، 16 و 17 شهریور 1391، از ساعت 12 ظهر تا8 شب برگزار می‌شود.

naghse imeni

محل برگزاری این بازارچه مرکز طبی کودکان، انتهای بلوار کشاورز، خیابان دکتر قریب، جنب بیمارستان امام خمینی است.


بیماری "نقص سیستم ایمنی"، یک بیماری نادر است و خانواده کودکانی که به این بیماری مبتلا هستند، برای تامین هزینه پیوند مغز استخوان و داروهای مختلف، ماهیانه هزینه های بسیار سنگین درمانی را باید بپردازند.

هم‌زمان با برگزاری بازارچه، در روزهای 16 و 17 شهریور، گروه تئاتر نوژا، از ساعت 13 تا 20 اجرا خواهند داشت.

این گروه تئاتر، از ساعت 13 تا 18، در داخل بخش های مرکز طبی کودکان، برای کودکان بستری شده بداهه پردازی و همین طور از ساعت 18تا20 در محوطه مرکز طبی کودکان با همراهی یک گروه موسیقی، نمایش اجرا می کنند.

گروه تئاتر نوژا متشکل از خانم راحله شمس آبادی، آندریا نوشاد، محسن هادی، محمد اعیانی، شبنم میرزایی، و سیاوش قلیچ خانی است.

در این بازارچه اقلام مختلف شامل زیورآلات دست ساز (سفالی، فلزی، چوبی، بافت،...)، مواد غذایی در وقت ناهار و عصرانه (خورش فسنجان گرم، خورش قرمه سبزی، اسنک، سیب زمینی سرخ کرده، انواع آش گرم، سالاد ماکارانی، سالاد اولویه، ترشیجات، عرقیات شیراز، کیک شکلاتی، پای سیب، نسکافه و چای و ...)، لوازم تحریر، لباس (لباس های تابستانه و زمستانه برای کودکان، ...)، "عروسک های بافتنی گروه شیدا"، سنگ های تزئینی، ... به فروش خواهد رسید.

 حاصل  اولین بازارچه خیریه کودکان نقص ایمنی که 25 و 26 شهریور 1390 برگزار شد، حدود شصت و سه میلیون ریال از فروش کالا و چهار عدد صندوق کمک بود.

همچنین در فاصله زمانی بعد از برگزاری بازارچه تا زمان تنظیم این خبر از محل حساب خیریه، جمعاً 68 مورد کمک به کودکان نقص ایمنی پرداخت شده است. 

کد خبر 183410
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز