سه‌شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: پس از آنکه مدت‌ها سینماهای تهرانی نتوانسته بودند فروش خوبی را تجربه کنند و با ریزش شدید مخاطب روبرو بودند، انتشار جدیدترین آمار رسمی فروش سینماهای تهران نشان می‌دهد که «کلاه قرمزی و بچه ننه»، «بی‌خداحافظی» و «ضد گلوله» نوید روز‌های خوبی را برای سینما‌ها دارند.

به گزارش ایسنا، اولین آمار رسمی فروش فیلم‌های اکران شده در نوبت عید فطر تا ابتدای این هفته ـ 4 شهریور‌ماه ـ توسط بنیاد سینمایی فارابی اعلام شد.

در این آمار فروش همانطور که انتظار می‌رفت، «کلاه قرمزی و بچه ننه» پیشتاز است.

سومین فیلم‌ از فیلم‌های سینمایی شخصیت‌های عروسکی محبوب «کلاه قرمزی و پسرخاله»، در 10 روز اکران خود در سینماهای تهران 874 میلیون تومان فروش داشته باشد.

این فیلم توانسته در اکران خود حتی به فروش روزانه 150 میلیون تومان هم دست یابد و رکورد فروش روزانه سینماها را بشکند.

«کلاه قرمزی و بچه ننه» ایرج طهماسب و حمید جبلی اکران خود را در 35 سینمای تهرانی ادامه می‌دهد.

«بی‌خداحافظی» به کارگردانی احمد امینی هم به عنوان پربازیگر‌ترین فیلم اکران عید فطر، در جایگاه دوم فروش فیلم‌ها در سینماهای پایتخت قرار دارد.

این فیلم که از حضور بازیگرانی مانند محمدرضا فروتن، پگاه آهنگرانی، کوروش تهامی، افشین هاشمی و ... بهره‌ می‌برد، توانسته طی 10 روز به فروش 105 میلیون تومانی دست پیدا کند.

«بی‌خداحافظی» در این روز‌ها در 24 سینمای تهرانی به اکران ادامه می‌دهد و با توجه به حضور بازیگران چهره و همچنین حضور رضا صادقی در فیلم مخاطبان خودش را پیدا کرده است.

فیلم کمدی «ضد گلوله» که در جشنواره فجر سال قبل مورد توجه مخاطبان و منتقدان قرار گرفته بود، در جایگاه سوم فروش اکران عید فطر قرار گرفته و به تدریج فروش مناسبی پیدا کرده است.

در این فیلم که یک کمدی جنگی است، ‌مهدی هاشمی و مسعود کرامتی بازیگران اصلی هستند که نقش خود را به زیبایی ایفا کرده‌اند.

«ضد گلوله» به کارگردانی مصطفی کیایی در 10 روز فروش 89 میلیون تومان فروش داشته و اکرانش در 26 سینمای تهرانی ادامه دارد.

پخش کننده هر سه فیلم «کلاه قرمزی و بچه ننه»، «ضد گلوله» و «بی‌خداحافظی» موسسه فیلمیران است که اکران‌شان را در تمام شهرستان‌های کشور برنامه‌ریزی و آغاز کرده است.

در آمار منتشر شده از سوی فارابی، «شور شیرین» با یک سینما و «همه چی آرومه» با سه سینما به اکران ادامه می‌دهند.

«شور شیرین» در مدت 55 روز به فروش 224 میلیون تومانی رسیده و «همه چی آرومه» هم در مدت 42 روز 239 میلیون تومان فروش داشته است.

 

کد خبر 182696

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز