مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۱ - ۰۵:۵۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: 50 سازه حجمی با آرم اجلاس، انرژی هسته‌ای و خلیج فارس در مسیر اجلاس نصب شده است.

 

به گزارش همشهری آنلاین،مجتبی عبداللهی با اشاره به برگزاری اجلاس سران عدم تعهد گفت: برای برگزاری این اجلاس شهرداری تهران از قبل ستادی تشکیل داده بود.

وی با بیان اینکه سازمان‌ها و 14 منطقه شهرداری که در مسیر اجلاس قرار دارند در این ستاد عضو بودند، گفت: برنامه‌ریزی لازم برای بهتر برگزار شدن این اجلاس انجام شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به اینکه حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خط‌کشی 14 تا 15 بزرگراه را انجام داد، گفت: همچنین نصب علائم ترافیکی و سیستم هوشمند ترافیکی از اقدامات انجام شده است.

به گفته عبداللهی شرکت واحد اتوبوسرانی ماشین‌های خاصی را در مسیر بزرگراه چمران پیش‌بینی کرده و همچنین تاکسیرانی با تعدادی تاکسی که رانندگان آن لباس‌های یکسانی بر تن دارند با نصب پرچم جمهوری اسلامی ایران بر روی تمام تاکسی‌ها اقدام به خدمت‌رسانی کرد.

وی به اقدامات شرکت متروی تهران و حومه اشاره کرد و گفت: واگن‌های جدیدی که ترخیص شده و آماده بهره‌برداری هستند در این چند روز مورد استفاده قرار گرفته و همچنین نقشه‌های راهنما به زبان‌های عربی و انگلیسی در اختیار مهمان‌ها قرار داده شده و راهنماهایی که مسلط به زبان عربی و انگلیسی هستند مهمانان را هدایت می‌کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به اقدامات معاونت فنی ـ عمرانی شهرداری تهران گفت: 15 تا 16 بزرگراه ترمیم آسفالت و درزگیری شده و همچنین تعدادی از بزرگراه‌ها روکش آسفالت شده‌اند.

عبداللهی با بیان اینکه موزه زندان قصر آماده شده است، گفت: همچنین برج میلاد را برای پذیرایی از مهمانان آماده کرده‌ایم.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران به برگزاری نمایشگاه اقوام در برج میلاد اشاره کرد و گفت: فروشگاه‌هایی جهت خرید مهمانان در نظر گرفته‌ایم.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران اضافه کرد: همچنین سازمان زیباسازی تمام مسیرهای به سمت اجلاس را فیلمبرداری کرد و مشکلات و معضلات را استخراج و همچنین آنها را برطرف کرد.

وی با اشاره به اینکه پرچم کشورهای عضو در میدان آزادی نصب شده است، گفت: 50 سازه‌ حجمی با آرم اجلاس، انرژی هسته‌ای و خلیج فارس در مسیر اجلاس نصب شده است.

عبداللهی از آماده‌باش 400 نیروی ویژه آتش‌نشانی در 3 شیفت در 12 محل خاص خبر داد و گفت: تعدادی ماشین با تجهیزات جدیدی که اخیرا وارد کرده‌ایم در این ایام مورد استفاده قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه تمام نیروها در حالت آماده‌باش هستند، گفت: در پی این هستیم تا به بهترین شکل این اجلاس برگزار شود.

کد خبر 182635
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز