مجموع نظرات: ۰
شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به کمبود جایگاه‌‌های گاز گفت: اداره جایگاه‌های گاز سودده نیست و بخش خصوصی علاقه‌ای به توسعه این جایگاه‌ها ندارد.

به گزارش همشهری آنلاین، محمد احمدی بافنده با بیان اینکه 53 هزار تاکسی پایتخت دوگانه سوز است، گفت: این در حالی است که تنها 20 جایگاه گاز فعال با مجموعا 138 نازل در پایتخت وجود دارد.

وی ادامه داد: اگر زمان سوخت‌گیری هر خودرو را 5 دقیقه در نظر بگیریم، روزانه تنها 23 هزار تاکسی امکان سوخت‌گیری از جایگاه‌های گاز را دارند.

وی افزود: به این ترتیب در شرایط فعلی حتی امکان روزانه یک بار سوخت‌گیری در جایگاه‌های گاز برای کل ناوگان دوگانه‌سوز پایتخت وجود ندارد.

احمدی بافنده با بیان اینکه مشکل کمبود جایگاه‌های گاز را با استانداری و شرکت پخش فراورده‌های نفتی در میان گذاشته‌ایم گفت: اداره جایگاه‌های گاز سود ده نیست و بخش خصوصی علاقه‌ای به توسعه این جایگاه‌ها ندارد.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران اظهار داشت: حتی اگر شرکت پخش فراورده‌‌های نفتی جایگاه‌های احداث شده و آماده را برای بهره‌برداری به بخش خصوصی تحویل دهد، باز هم بخش خصوصی تمایلی به اداره آن ندارد.

وی با بیان اینکه شهرداری برای حمایت از توسعه جایگاه‌های گاز در پایتخت، آمادگی واگذاری زمین را دارد، در عین حال گفت: مشکل کمبود جایگاه‌های گاز تنها با واگذاری زمین از سوی شهرداری حل نمی‌شود و دولت باید برای حل این مشکل ورود پیدا کند.

کد خبر 182200
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز