همشهری آنلاین: مشاور سازمان سنجش از آغاز مهلت انتخاب رشته‌های تحصیلی دانشگاه‌ها و موسسات اموزش عالی در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته از فردا یکشنبه 5 شهریور ماه خبر داد.

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز انتخاب رشته‌های تحصیلی دانشگاه‌ها و موسسات اموزش عالی در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته از فردا از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org، گفت: با توجه به اینکه فرصت کافی برای توزیع کارنامه اولیه جهت انتخاب رشته داوطلبان وجود ندارد، بنابراین کلیه داوطلبانی که در جلسه آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته شرکت کرده‌اند می توانند از 5 تا 8 شهریور برای انتخاب رشته محل‌های تحصیلی خود اقدام کنند.

وی افزود: داوطلبان با توجه به مندرجات دفترچه راهنمای انتخاب رشته که از امروز بر روی سایت سازمان قرار می‌گیرد، می‌توانند انتخاب رشته کنند.

طباطبایی با بیان اینکه حدود 194 داوطلب علاقه‌مندی خود را برای شرکت در پذیرش دانشگا آزاد اعلام کرده‌اند، تصریح کرد: داوطلبانی که نسبت به پذیرش در دانشگاه آزاد علاقه‌مندی خود را اعلام کرده‌اند، باید برای انتخاب رشته در واحدهای این دانشگاه در مهلت مذکور به سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد به نشانی www.azmoon.org مراجعه کنند.

 آزمون کارشناسی ناپیوسته 91 روز پنجشنبه 2 شهریور با رقابت 424 هزار و 724 داوطلب برگزار شد.

کد خبر 182141

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز