گروه شهری: مسئول ستاد جمع‌آوری کمک‌های مردمی شهرداری تهران گفت: دومین کاروان کمک‌های مردمی شهرداری تهران با عنوان «لبیک یا خامنه‌ای» روز گذشته بعد از اقامه نماز جمعه از تهران به سمت مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی حرکت کرد.

عباداله فتح الهی با اعلام این خبر گفت: در حرکتی خودجوش از سوی مردم جنوب تهران و شورایاران شهر، ستاد جمع‌آوری کمک‌های مردمی شهرداری تهران با محوریت شهرداری منطقه 19 شکل گرفت که پس از اعزام نخستین کاروان، دیروز دومین کاروان شامل 42 دستگاه کامیون 10تن پس از نماز جمعه به مناطق زلزله‌زده اعزام شد.


فتح الهی ادامه داد: دومین کاروان کمک‌های مردمی شهرداری تهران شامل اقلام مورد نیاز زلزله‌زدگان ازجمله پتو، موکت، برنج، روغن، تن ماهی، لوازم بهداشتی، شوینده‌ها، کتری، بخاری برقی و... با ارزشی بالغ بر دومیلیارد تومان به آذربایجان شرقی اعزام شد. به گفته فتح الهی، شهرداری تهران ساخت مسجد جامع شهرستان ورزقان را بر عهده گرفته و عملیات اجرایی آن را آغاز کرده است.


وی همچنین به احداث بوستانی 1.5هکتاری در شهرستان هریس اشاره کرد و گفت: محل اسکان اضطراری و بوستانی 1.5هکتاری در هریس هم با کمک‌های مردمی از سوی شهرداری تهران احداث خواهد شد که عملیات احداث این بوستان از هفته گذشته آغاز شده و در هفته دفاع‌مقدس تحویل هموطنان آذربایجانی می‌شود. فتح‌الهی با بیان اینکه هم‌اکنون نیاز به کمک‌های نقدی به هموطنان زلزله‌زده بیش از کمک‌های غیرنقدی است، گفت: به همین منظور شماره حساب جاری 7778888 بانک شهر شعبه شهید کاظمی برای دریافت کمک‌های نقدی شهروندان به‌منظور خرید اقلام و کمک به ساخت‌وسازهای جدید درنظر گرفته شده است.

کد خبر 182105

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز