همشهری‌آنلاین: دومین نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای در مشهد آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه با هدف ترویج نظام ملی رده بندی سنی بازی‌های رایانه‌ای ESRA ، نمایش توانمندی متخصصان و هنرمندان ایرانی، توسعه همکاری‌های بازی سازهای استانی در زمینه صنعت بازی‌های رایانه‌ای و ارتقاء سطح دانش فنی و تامین امکانات و تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تولید برگزار شده است.

مدیر عامل نمایشگاه بین المللی مشهدگفت :علاقه مندان به دنیای بازی های رایانه ای می توانند از امروز تا چهارم شهریوراز آخرین دستاوردهای بازی سازی و کنسول های بازی های رایانه ای در این نمایشگاه بازدید کنند.

سیدی افزود :این نمایشگاه توسط بنیاد ملی بازی های رایانه ای و به همت شهرداری و اتحادیه عرضه کنندگان محصولات فرهنگی مشهد، در سالن فردوسی نمایشگاه بین المللی مشهد ،برپا شده است

وی ادامه داد : در این نمایشگاه 140 شرکت دولتی و خصوصی سراسر کشور آخرین تولیدات ایرانی، فناوری های نوین نرم افزاری، سخت افزاری، تجهیزات فنی تولید در قالب کنسول های مختلف و بازی های تلفن همراه را در فضایی بالغ بر سه هزار متر مربع به نمایش گذاشته اند .
این نمایشگاه در بخش های تولیدات، مسابقات، خانواده، بازی و سرگرمی،کارگاه های تخصصی و فناوری ها برگزار شده است .

بازی های شبکه ای، بازی های کنسولی، فناوری‌های جدید بازی های الکترونیکی، بازی های کابینی و دنیای بدون بازی های رایانه ای نیز از جمله بخش های بازی و سرگرمی نمایشگاه است.

دومین نمایشگاه بازی‌های رایانه ای تا چهارم شهریورماه برپاست و علاقه مندان می توانند از ساعت 10 صبح تا 22 شب از آن بازدید کنند.

کد خبر 181958
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز