سه‌شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: مشترکین تلفن ثابت استان‌هایی که سامانه 8 ستاره در آن‌ها فعال شده با گرفتن شماره " * 8 " از خدماتی چون پخش آیات قرآن کریم، سامانه 1818، سامانه 118، لطیفه، صندوق صوتی، سرگرمی و غیره بهره می‌برند.

تلفن ثابت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا،‌ تلفن ثابت خود را بردارید و عدد 8 و علامت * را شماره‌گیری کنید. سپس از شما خواسته می‌شود جهت ورود به صندوق صوتی عدد "1" و برای دسترسی به مطالب که رایگان نیستند و مبلغ 3 هزار ریال هزینه دارند، عدد "2" را شماره‌گیری کنید. در صورت تماس با این سیستم و دسترسی به شماره‌های مورد نیاز عدد "3" و اطلاعات بیشتر درباره سیستم شماره "9" را شماره‌گیری کنید.

اما با توجه به توسعه خدمات نوین تلفن ثابت و زیر ساخت‌های انجام شده در استان‌های کشور، شبکه خدماتی 8 ستاره در برخی استان‌ها بصورت آزمایشی راه‌اندازی شده و در تعدادی از استان‌ها هم اکنون فعال و قابل استفاده است.

بهره‌برداری از سامانه نوین مخابراتی 8 ستاره به عنوان پایلوت فاز اول خدمات ارزش افزوده برای نخستین بار در شرکت مخابرات استان خراسان رضوی راه‌اندازی شد و بعد از آن در استان‌های آذربایجان شرقی و فارس مورد بهره برداری قرار گرفت و به مرور در سایر استان‌ها نیز فعال می شود.

با راه‌اندازی این سامانه امکان ذخیره پیام صوتی برای مشترکین فراهم می‌شود و بهره‌مندی از قرائت کلام الله مجید، دیوان شاعران معروف، دفتر تلفن، سرویس سلامت، فال حافظ، موسیقی ، سرگرمی کودکان و ... از جمله خدمات تعبیه شده در این سرویس است که قابل افزایش تا 50 محتواست.

 

کد خبر 181116

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز