مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۷:۳۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: شهردار منطقه هفت از راه اندازی اتوبوس دیابت برای اولین بار در خاورمیانه در منطقه خبر داد و گفت: این اتوبوس در تمامی محله‌های شهر تهران به شهروندان ارایه خدمات رایگان می‌دهد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه هفـت، رمضان میر عباسی با اعلام خبر فوق گفت: در اتوبوس دیابت تمامی خدمات غربالگری، آموزش و پیشگیری از دیابت، آموزش بیماران دیابتی و آزمایش‌ها و خدمات بالینی به صورت یکجا انجام می‌شود.

شهردار منطقه هفت ادامه داد: این اتوبوس به صورت سیار در تمامی محله‌های شهر تهران فعالیت می‌کند که پس از افتتاح به صورت پایلوت این خدمات از محله‌های منطقه هفت شروع و در سایر محله‌های پایتخت گسترش می‌یابد.

مقام ارشد منطقه هفت اظهار داشت: این اتوبوس با همکاری منطقه هفت، اداره کل سلامت شهرداری تهران  و شرکت واحد اتوبوس رانی راه اندازی می‌شود.

لازم به یاد آوری است: در این اتوبوس پزشک، پرستار، راننده (پذیرش بیماران) به صورت ثابت طی ساعت اداری و پزشک متخصص و آزمایشگاه به صورت پاره وقت و مشاوره همکاری می‌کنند.

این اتوبوس امروز ۱۴ مرداد ماه ساعت 20:30 در سالن اندیشه واقع درخیابان سهروردی شمالی میدان پالیزی بوستان اندیشه وبا حضور مسئولین شهر تهران رونمایی می‌شود.

کد خبر 179802
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز