همشهری‌آنلاین: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به نزدیکی روز خبرنگار، گفت: به مناسبت این روز خبرهای خوشی برای خبرنگاران، اهالی مطبوعات و ناشران داریم.

hosseini

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی، اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدمحمد حسینی در حاشیه مراسم نکوداشت مرحوم استاد حسن کسایی در جمع خبرنگاران افزود: مقدمات لازم برای اعلام خبر خوش برای خبرنگاران، مطبوعات و ناشران فراهم شده است.

وی اظهار کرد: نشریات و مطبوعات با مشکلاتی مواجه هستند که در روز خبرنگار نوع حمایت خود از آنها را اعلام خواهیم کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین به پرداخت وام مسکن خبرنگاران اشاره کرد و گفت: این موضوع با مشکلات حقوقی همراه شده بود که آنها را برطرف کردیم.

حسینی اظهار امیدواری کرد: وام خبرنگاران بدون هیچ مشکلی پرداخت شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین به مشکل کاغذ برای مطبوعات و ناشران کتاب اشاره کرد و گفت: درباره این موضوعات با معاون اول رییس جمهوری صبحت و تاکید کرده ایم که کاغذ باید در اولویت برنامه‌ها باشد.

حسینی افزود: باتوجه به اینکه قشر نخبه، خواص جامعه، اساتید و دانشگاهیان اهل مطالعه کتاب و مطبوعات هستند، لذا باید اولویت بیشتری برای تامین کاغذ داده شود.

وی اظهارامیدواری کرد: با همکاری معاون اول رییس جمهوری و وزارت صنعت، معدن و تجارت، کاغذ با ارز مرجع وارد کشور شده تا مشکلات روزنامه‌ها و ناشران کتاب برطرف شود.

کد خبر 179743
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز