چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۹:۲۱
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: شورای صدور پروانه ساخت بنیاد ملی بازی‌های رایانه ای مجوز ساخت بازی «تهرانگردی» را با موضوع مدیریت و سبک مدیریت- استراتژی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، این شورا پس از بررسی طرح ساخت بازی رایانه‌ای «تهرانگردی» به نویسندگی مهدی قزوینی به شرکت بازی سازی «پیشگامان ایده بازی نو»، طراح این بازی، مجوز تولید داد.

بازی «تهرانگردی» اولین بازی فروشگاهی با امکان خرید است که بازیکن در آن می‌تواند با استفاده از امتیازهای کسب شده، هنگام خرید تخفیف بگیرد. حرکت بازیکن در این بازی به صورت شانسی و با ریختن تاس شروع می‌شود و طبق عدد نمایان شده به خانه های بعدی حرکت می‌کند.

این بازی ضمن ایجاد سرگرمی، یک تمرین اقتصادی برای بازیکن در موقعیت‌های مشابه و واقعی مانند استفاده از مترو، سرمایه‌گذاری و ... است.

همچنین این بازی که به صورت یک فروشگاه آنلاین و 24 ساعته است تمام نیازهای شهری را به همراه جوایز و امتیازاتی پاسخ می دهد تا علاوه بر جذب مشتری یا بازدید کننده خیلی از سفرهای درون شهری کاهش یابد.

بر اساس اعلام شورای صدور پروانه ساخت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، پروانه ساخت صرفا یک مجوز اولیه برای تولید بازی است و تأیید توانایی متقاضی در تولید محصول نیست. بنابراین پس از تولید، اخذ پروانه مالکیت و مجوز انتشار الزامی است.

متقاضیان دریافت پروانه تولید «بازی‌های رایانه‌ای» می‌توانند به وب سایت معاونت نظارت و ارزشیابی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به نشانی www.ebazi.org مراجعه و نسبت به دریافت و تکمیل فرم های مربوطه اقدام کنند.

 

کد خبر 179635
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز