چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۴
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: سومین مجله موسیقی دستان که ساعت 10 شب جمعه،6 مرداد از شبکه‌آموزش پخش می‌شود،به گفت‌ وگویی تفصیلی با حسام‌الدین سراج خواننده شهیر و گزارش رخدادهای مهم موسیقی هفته جاری اختصاص دارد.

به گزارش همشهری‌آنلاین حسام‌الدین سراج در این گفت وگو به طرح چگونگی همکاری با محسن نفر نوازنده و آهنگساز و ردیف‌دان در مجموع آلبوم‌های نینوا، وصل مستان، شمس‌آلضحی و یاد یار در واحد موسیقی حوزه هنری،همکاری با گروه بیدل و نیز کارهایی که با زنده‌یاد ذوالفنون انجام دادند خواهد پرداخت.

طرح دیدگاه‌هایی درباره ارتباط موسیقی با معماری و چشم‌انداز موسیقی ایرانی به همراه برخی نقطه نظرات درباره مسائل مبتلابه موسیقی از دیگر مباحثی است که در گفت وگوی سید عباس سجادی(شاعر وکارشناس مجری برنامه) با سراج طرح خواهد شد.

علاوه بر این گفت وگو پخش گزارشی از مراسم چهلم استاد حسن کسایی که با حضور چهره‌هایی چون نادرگلچین،حسن ناهید، الهی قمشه‌ای و همایون خرم در تالار وحدت برگزار شد و گفت وگو و گزارش درباره برخی رخدادهای موسیقی از دیگر بخش‌های این برنامه به شمار می‌رود.

مجله موسیقی دستان در دو جمعه گذشته با لوریس چکناوریان و کامبیز روشن‌روان گفت وگوهایی تفضیلی و تخصصی انجام داده بود که با اقبال اهالی موسیقی روبرو شد.

دستان موسیقی در ایام ماه مبارک رمضان ساعت ده شب جمعه پخش می‌شود،و در سایر ماه‌ها ساعت 11 شب.

علاقه‌مندان برای طرح دیدگاه‌های و انتقادات و پیشنهادات خود می‌توانند با پیامک 300007001 ارتباط برقرار کنند.

کد خبر 178834
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز