سه‌شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۹:۵۳
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته دوم لیگ برتر از ساعت 22:30 در ورزشگاه خالی از تماشاگر به مصاف فجرسپاسی رفت.

پرسپولیس فجر

پرسپولیس فجر

نیمه اول دیدار پرسپولیس و فجر سپاسی شیراز  با برتری شاگردان مانوئل ژوزه به پایان رسید. امیرحسین فشنگچی در دقیقه 15 برای پرسپولیس گلزنی کرد.

پرسپولیس به دلیل اتفاق‌های رخ داده در دیدار فصل گذشته با داماش گیلان به حکم کمیته استیناف باید دو دیدار خانگی‌اش را بدون تماشاگر برگزار کند و این اولین بازی بدون تماشاگر سرخپوشان بود.

در نیمه دوم روند بازی تغییر کرد و عباس محمدرضایی و رضا حقیقیدر دقایق 51 و 75 برای فجر گلزنی کردند. بازی داشت با همین نتیجه به پایان می‌رسید که در نخستین لحظات وقت اضافه 4 دقیقه‌ای این دیدار فجر با گل مهدی نظری به گل سوم هم رسید. اما محمد قاضی در همین دقایق گل دوم پرسپولیس را زد ام دیگر فرصتی برای جبران نبود شکست نبود.

جزئیات نیمه دوم

در آغاز نیمه دوم فجر سپاسی با تغییر شیوه بازی و با هدف جبران گل خورده وارد زمین شدند و خیلی زود در دقیقه 52 به وسیله عباس محمدرضایی و روی اشتباه بازیکنان پرسپولیس به گل رسیدند.

در ادامه بازی شاگردان ژوزه که از این بازی برد می‌خواستند شدت حملات خود را روی دروازه حریف بیشتر کردند اما حمله‌های سرخ‌پوشان آنچنان کارساز نبود و تنها در یکی دو صحنه بود که این تیم به وسیله کریم انصاری فرد صاحب موقعیت‌های خوبی شد.

در دقیقه 75 یکی از حملات فجر سپاسی با خطای محسن بنگر به روی مهاجم این تیم همراه شد که داور بلافاصله اعلام ضربه پنالتی کرد در حالی که بازیکنان و کادر فنی سرخ‌پوشان به این تصمیم اعتراض زیادی داشتند با این حال رضا حقیقی کاپیتان فجر پشت توپ قرار گرفت و ضربه پنالتی را تبدیل به دومین گل فجر سپاسی کرد.

در نیمه دوم ژوزه بازیکنانی چون جواد کاظمیان، محمد قاضی و محمد نوری را وارد زمین کرد اما تا دقایق پایانی بازی سرخ‌پوشان نتوانستند کاری از پیش ببرند و روی یک ضد حمله تند و تیز فجر سپاسی به وسیله مهدی نظری (90) به گل سوم دست یافت تا آب سردی بر پیکره تیم پرستاره پرسپولیس ریخته باشد.

با این حال این پایان کار نبود و در ثانیه‌های پایانی بازی محمد قاضی با یک شوت زیبا یکی دیگر از گل‌های خورده پرسپولیس را جبران کرد تا پرسپولیس در این بازی با نتیجه 3 بر 2 بازنده شود.

بدین ترتیب مانوئل ژوزه نخستین شکست خود را به همراه پرسپولیس در فصل جدید تجربه کرد. سرخ‌پوشان هفته آینده باید در ورزشگاه آزادی و با حضو رتماشاگران خود به مصاف گهر شهرداری درود بروند.

  • در اولین دیدار هفته دوم لیگ برتر نیز  راه‌آهن از ساعت 22 به مصاف تیم گهر زاگرس رفت که این بازی 60 سه بر یک به سود راه آهن به پایان رسید
کد خبر 178714
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز