همشهری آنلاین: معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم زمان آغاز واگذاری مسکن مهر دانشجویی را اعلام کرد و گفت: در سری جدید ثبت نام مسکن مهر، تنها استادانی که فاقد مسکن هستند امکان نام نویسی دارند.

غلامرضا خواجه سروی در گفتگو با مهر، از برگزاری جلسه مشترک وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با وزارت راه و شهرسازی درباره اولویت‌های واگذاری مسکن مهر دانشگاهیان خبر داد و اعلام کرد که از دو تا سه ماه آینده مسکن مهر دانشجویانی که در اردیبهشت ماه سال جاری نام نویسی کرده بودند، آغاز خواهد شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد که دوره جدید نام نویسی دانشجویان و استادان برای مسکن مهر از مهرماه سال جاری آغاز خواهد شد.

معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم تاکید کرد که تنها استادان فاقد مسکن اجازه ثبت نام در طرح مسکن مهر دانشگاهیان را دارند و هم اکنون اکثر استادان دانشگاهها داری مسکن هستند.

این مقام مسئول در وزارت علوم به علت دخالت معاونت فرهنگی اجتماعی این وزارتخانه در واگذاری مسکن مهر به دانشجویان اشاره کرد و گفت: برخی از معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت علوم سوال می‌کنند که علت دخالت این بخش در واگذاری مسکن مهر چیست.

وی ادامه داد: در جواب سوال این عده باید بگویم در حقیقت مسکن مهر دانشجویی مکمل نظام عفاف و حجاب است، اگر می گوییم با تشکیل خانواده مسئله عفاف و حجاب تقویت می شود یا ارتقا می یابد لازمه آن هم باید تشکیل خانواده ای آن هم به شکل پایدار باشد.

به گفته خواجه سروی، ترکیب مسکن و ازدواجی پایدار مساوی است با ارتقای عفاف و حجاب در جامعه که به تبع آن بسیاری از آسیبهای اجتماعی کاهش می یابد و لازمه این موضوع همکاری دانشگاهها در شکل گیری ازدواج پایدار دانشجویی است.

کد خبر 178473

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز