شهردار منطقه ۹ با اشاره به بحث روانسازی ترافیک در ورودی فرودگاه مهر آباد گفت: نخستین مسیر ویژه تردد تاکسی‌ها در غرب تهران راه اندازی می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، نصراله آبادیان با اعلام این خبر افزود: احداث مسیر ویژه تردد بیش از ۵ هزار تاکسی از ابتدای جاده شهید لشگری تا پارکینگ شماره ۲ فرودگاه مهرآباد در دستور کار معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه قرار گرفت.

وی تصریح کرد: روزانه بیش از پنج هزار تاکسی خطی و آزاد وارد فرودگاه مهرآباد می‌شوند و مسیر خودروهای شخصی و تاکسی‌ها یکی بوده که موجب افزایش ترافیک در این مسیر می‌شود.

آبادیان ادامه داد: در همین راستا طرح ایجاد مسیر ویژه تاکسیرانی در این محدوده پیشنهاد شد که مورد موافقت فرودگاه مهرآباد و پلیس راهور منطقه قرار گرفت.

وی با اشاره به ضرورت احداث مسیر ویژه تاکسی در محدوده فرودگاه گفت: بسیاری از مشکلات محدوده فرودگاه در بخش حمل و نقل عمومی کاهش می‌یابد.

شهردار منطقه ۹ اظهارداشت: ترافیک سنگین و ارائه خدمات نامناسب به مسافران از مشکلات محدوده برای تاکسیرانان بوده که با ایجاد مسیر، نه تنها تاکسی‌ها در کمترین زمان به پارکینگ و مقابل پایانه ۲ خواهند رسید بلکه برای خودروهای امداد و نجات هم مسیر تردد ایجاد می‌شود.

کد خبر 178453
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز