گروه شهری: مراسم اختتامیه جشنواره شوق انتظار با حضور مدیران و شهرداران، ائمه جماعات و شورایاران پایتخت برگزار می‌شود.

shoushtari

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اعلام این خبر افزود: همانند دوسال گذشته نمایشگاه عکس از آذین‌بندی‌های تهران در قالب این جشنواره برگزار می‌شود که امسال عکس‌های برتر هر سه‌دوره جشنواره برای علاقه‌مندان به نمایش در خواهد آمد. همچنین به گفته سیدمحمدجواد شوشتری، سال آینده همزمان با جشنواره شوق انتظار و برگزاری اعیاد شعبانیه، نمایشگاه محصولات الکترونیکی برای ارائه وسایل باکیفیت آذین‌بندی اعیاد برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با بیان اینکه امسال نیز در برگزاری جشنواره شوق انتظار به حداقل استانداردهای تعیین شده توسط سازمان زیباسازی در آذین‌بندی محله‌ها دست پیدا کردیم، افزود: با توجه به شور ‌و اشتیاق شهروندان برای شرکت در جشنواره شوق انتظار مدیریت شهری درخصوص رعایت استانداردهای تعیین شده برای آذین‌بندی محله‌ها از برخوردهای سلبی استفاده نمی‌کند بلکه سعی داریم فرهنگ آذین بندی را در تمامی محله‌های شهر تهران با آموزش ارتقا دهیم.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به دستورالعمل تدوین‌شده درخصوص آذین‌بندی محله‌ها یادآور شد: انتظار سازمان زیباسازی شهر تهران از شهروندانی که در این جشنواره شرکت کرده بودند، این بود که دستورالعملی را که سازمان تهیه کرده و حداقل استانداردها نیز در آن درنظر گرفته شده بود، رعایت کنند. به گفته شوشتری، شورایاران محله‌های مختلف پس از آذین‌بندی از فعالیت‌های خود گزارش تصویری تهیه کرده و این گزارش‌های مصور را به کمیته منطقه‌ای که مرکب از شورای فرهنگی - اجتماعی مناطق است، ارسال کرده و این کمیته‌ها براساس شاخص‌های تعیین شده محله‌های برتر را انتخاب کردند.

کد خبر 177875
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز