دوشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۴
۰ نفر

گروه اقتصادی: عرضه محدود و پراکنده گوشت مرغ به نرخ مصوب دولتی علاوه بر ایجاد مشکلات تازه‌ برای مردم، موجب شده تا قیمت این فراورده به مرز هشت‌هزار‌تومان نزدیک شود.

به گزارش خبرنگار ما، عرضه قطره‌‌‌چکانی گوشت مرغ در برخی میادین میوه و تره‌بار گرفتاری‌های تازه‌ای را برای دریافت مرغ به نرخ مصوب چهار‌هزارو 650تومانی برای مصرف‌کنندگان ایجاد کرده و این امر موجب شده تا متوسط نرخ هر کیلوگرم گوشت مرغ در خرده‌‌فروشی‌های سطح شهر تهران به هفت‌هزارو 300 تا بیش از هفت ‌هزار و 500 تومان و در برخی استان‌های کشور به هشت‌هزار تومان افزایش یابد. از سوی دیگر برخی محدودیت‌های اعمال شده برای واردات گوشت قرمز موجب افزایش نرخ این فراورده‌ها به‌ویژه گوشت گوساله شده است.

گرفتن شماره و نوبت برای دریافت مرغ

گرانی روزافزون مرغ و توزیع نابسامان این فراورده در مراکز عرضه مستقیم موجب شده تا در برخی میادین، مرغ به‌صورت ثبت‌نامی و با دریافت شماره به مردم عرضه شود. یک شهروند تهرانی در یکی از میادین میوه و تره‌بار تهران در مورد خرید مرغ به فارس گفت: باید ساعت 12ظهر در میدان تره‌بار ثبت‌نام کرده، شماره دریافت کنیم تا ساعت سه بعداز‌ظهر بتوانیم دو‌عدد مرغ به قیمت چهار‌هزار و 700تومان دریافت کنیم.

کد خبر 177745
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز