گروه اجتماعی: سال آینده حداقل حقوق بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی 183 هزار تومان است.

داود مددی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، با اعلام این خبر گفت: بر اساس حداقل دستمزد کارگران در سال آینده میزان حداقل مستمری بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی 183 هزار تومان تعیین شده‌ است.

این در حالی است که بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی در انتظار دریافت دستمزد حداقلی 200 هزار تومان هستند.

بر اساس وعده‌هایی که در اواخر سال جاری از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به بازنشستگان داده شد به نظر می‌رسد که بازنشستگان به 200 هزار تومان دریافتی دلخوش کرده‌اند.

چندی پیش محمدرضا باهنر، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، در جمع بازنشستگان از تلاش نمایندگان مجلس برای تأمین اعتبار افزایش حقوق بازنشستگان سخن گفته‌ بود.

به گفته باهنر با تشکیل فراکسیونی به نام بازنشستگان در مجلس شورای اسلامی که بیشترین تعداد اعضاء را در میان فراکسیون‌های مجلس دارد در تلاش است که وضعیت زندگی بازنشستگان را بهبود بخشد، در پی همین وعده به نظر می‌رسید که این سعی به هنگام تعیین تکلیف وضعیت لایحه بودجه در مجلس برای ترمیم حقوق بازنشستگان با در نظر گرفتن بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی پیشنهاد جداگانه‌ای مطرح شود.

اما اکنون با نزدیک شدن به پایان کار رسیدگی به لایحه بودجه هیچ خبری از شرایط ویژه برای افزایش حقوق بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی اعلام نشده است.

کد خبر 17773

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز