همشهری آنلاین: جشنواره تفریحی ورزشی تابستانه که به مدت یک هفته در پارک فدک منطقه 8 درحال برگزاری بود با برگزاری مراسمی شاد و متنوع و قدرانی از جانبازان در شب نیمه‌شعبان به کار خود پایان داد.

حامد عبداللهی، معاون فرهنگی - اجتماعی شهرداری 8 منطقه با اشاره به برنامه اختتامیه این جشنواره گفت: با توجه به همزمانی روز اختتامیه با میلاد حضرت مهدی (عج)، محور برنامه‌های این روز جشن نیمه شعبان بود. جشنی که با حضور گرم اهالی و شادی و سرور آنها به بهترین نحو برگزار شد.

وی با اشاره به بخش‌های مختلف برنامه اختتامیه افزود: تدارک برنامه‌های متنوع سبب شد شهروندان حاضر در این جشنواره اوقات بسیار خوشی را سپری کنند.

عبداللهی به اجرای برنامه آتش‌بازی به مناسبت جشن نیمه‌شعبان اشاره کرد و گفت: شهروندان حاضر در پارک فدک جشن نیمه‌شعبان را با آتش‌بازی و شادی در کنار یکدیگر برگزار کردند. همچنین در میان حاضران جشن اختتامیه شربت و شیرینی پخش شد و نمایش‌های مختلف، پانتومیم و برنامه‌های شاد ویژه کودکان نیز در این مراسم اجرا شد.

معاون فرهنگی - اجتماعی شهرداری منطقه 8 با اشاره به برنامه قدردانی و تجلیل از جانبازان در این مراسم بیان کرد: قدردانی از جانبازان آسایشگاه شهید بهشتی از برنامه های ویژه اختتامیه جشنواره بود که با حضور شهردار منطقه انجام شد.

عبداللهی با ابیان اینکه این جشنواره با هدف پرکردن اوقات فراغت شهروندان و اعتلای سطح ورزش منطقه برگزار شد افزود: جشنواره تابستانه تجربه موفقی در منطقه بود و بسیاری از اهالی معتقد بودند این برنامه‌ یک هفته ای رضایت‌بخش بوده و برای برگزاری مجدد چنین جشنواره‌هایی اشتیاق داشتند.

کد خبر 176526
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز