همشهری آنلاین: معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گفت: تا پایان سال جاری جشنواره‌های شمسه، شکوفا، مشکات، تسنیم و پوریا در شهر تهران برگزار می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، دکتر محمد هادی ایازی در دومین همایش مدیران محلات که امروز دوشنبه در برج میلاد برگزار شد با بیان این مطلب افزود: با شکل گیری سرای محلات، خانه محلات و کارگروه‌های تخصصی آنها در حوزه‌های فرهنگی، ورزشی، هنری و ... بزرگترین شبکه اجتماعی تهران شکل گرفته و به بخش قابل توجهی از آنچه که دنبال می‌کردیم رسیده‌ایم.

وی افزود: تعداد زیادی از ساکنان محلات به صورت مستقیم در این فعالیت‌ها که برای تمامی گروه‌های سنی طراحی شده ایفای نقش می‌کنند.

ایازی به برگزاری جشنواره شمسه در سال جاری اشاره کرد و گفت: جشنواره شمسه 90 آغازی بر فعالیت‌های فرهنگی و هنری بود که در 8 رشته برگزار شد اما شمسه 91 در 12 رشته فعالیت خواهد کرد. رشته‌های دعا و نیایش، خوشنویسی، کاریکاتور و ... نیز افزوده شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری در خصوص برگزاری 4 جشنواره دیگر سال 91 نیز گفت: جشنواره شکوفا در حوزه فناوری ارتباطات، جشنواره مشکات در حوزه علم و زندگی، جشنواره تسنیم درحوزه فعالیت‌های فرهنگی و هنری و جشنواره پوریا در حوزه فعالیت‌های ورزشی محلات به اجرا درخواهد آمد.

معاون شهردار تهران تصریح کرد: سازو کار تمامی این فعالیت‌ها در سطح محلات فراهم شده و مدیران محلات و شورایارای‌ها نیز غالبا با تجربه خوب فرهنگی و آگاهی در این زمینه‌ها فعالیت کرده و تجربه خود را در اختیار محلات قرار داده‌اند.

کد خبر 175171
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز