همشهری آنلاین: تصاویر هوایی که به تازگی از ورزشگاه المپیک لندن به ثبت رسیده‌اند ‌نشان می‌دهند این ورزشگاه بر اساس طرح و برنامه "دنی بویل" کارگردان بریتانیایی درحال آماده‌سازی است.

ورزشگاه المپیک لندن

مراسم 27 میلیون پوندی افتتاحیه المپیک 2012 لندن‌ با الهام از نمایشنامه "توفان" نویسنده مشهور بریتانیایی،‌"ویلیام شکسپیر" طراحی شده و "جزایر شگفتی" نام گرفته است.

اکنون تصاویر هوایی که به تازگی از محل برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک تابستانی لندن به ثبت رسیده نشان می‌دهند مراحل ساخت و تکمیل صحنه برگزاری مراسم به خوبی درحال اجرا هستند و تاکنون مرکز این ورزشگاه به نقشه‌ای بزرگ از پایتخت بریتانیا تبدیل شده‌است.

ورزشگاه المپیک لندن

این مراسم در 27 جولای به رهبری "دنی بویل" کارگردان بریتانیایی برگزار خواهد شد. قرار است در این مراسم ده‌ها حیوان از حیوانات مزرعه به علاوه چمنزارهایی طبیعی به کار گرفته شوند. بویل اطلاعات بیشتری درباره دیگر صحنه‌های مراسم ارائه نکرده‌است.

ورزشگاه المپیک لندن

در تصاویر جدید دیده می‌شود که صفحه‌ای خاکستری تقریبا تمامی سطح مرکزی ورزشگاه المپیک لندن را پوشانده است و ردی مشابه مسیر رودخانه "تیمز" از میان آن عبور می‌کند. بویل هدف از ارائه چنین طرحی را خلق تصویری از شهروندان بریتانیایی به عنوان یک ملت بیان کرده و حتی قصد دارد در صورت ابری نبودن هوا،‌از ابرهای مصنوعی باران مصنوعی به وجود آورد تا به این شکل آب و هوای مرطوب بریتانیا را به نمایش بگذارد.

کد خبر 175014
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز