همشهری آنلاین: دفترچه ثبت‌نام و شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1391 دانشگاه‌ها - که داوطلبان دانشگاه آزاد را نیز دربرمی‌گیرد- اصلاح شد.

آزمون

به گزارش مهر، طبق اصلاحاتی که در دفترچه این کنکور صورت گرفته، بند 13 و تبصره مربوط مندرج در صفحات 14 و 15، در خصوص دارندگان مدرک تحصیلی معادل کاردانی ناپیوسته رشته آموزش و پرورش ابتدایی از شرایط و ضوابط اختصاصی فرهنگیان شاغل رسمی و یا پیمانی وزارت آموزش و پرورش حذف شد.

در کدرشته‌های امتحانی 512 گرایش تربیت بدنی و علوم ورزشی از گروه آموزشی علوم انسانی و 605 گرایش آموزش هنرهای تجسمی از گروه آموزشی هنر، مراکز تربیت معلم دانشگاه فرهنگیان از بین فرهنگیان شاغل رسمی و یا پیمانی وزارت آموزش و پرورش صرفاً بومی استانی دانشجو می‌پذیرند.

در کدرشته امتحانی 605 از گروه آموزشی هنر مندرج در جدول شماره 7 صفحه 28 دفترچه فوق، دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی به جای رشته کارشناسی ناپیوسته علمی- کاربردی ارتباط تصویری در رشته کارشناسی ناپیوسته آموزش هنرهای تجسمی دانشجو می‌پذیرد.

به عبارت دیگر دانشگاه مذکور در رشته کارشناسی ناپیوسته علمی- کاربردی ارتباط تصویری پذیرش دانشجو نخواهد داشت.

همچنین، پذیرش دانشجو در دوره روزانه رشته تحصیلی آموزش هنرهای تجسمی دانشگاه مذکور از بین فرهنگیان شاغل رسمی و یا پیمانی وزارت آموزش و پرورش بومی استان تهران و در دوره شبانه از بین داوطلبان آزاد صورت می‌گیرد.

مهلت ثبت نام در کنکور مشترک کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد و سازمان سنجش تا سه شنبه 6 تیرماه ادامه دارد و کنکور نیز 2 شهریورماه برگزار خواهد شد.

کد خبر 174973

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز