همشهری‌آنلاین: مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد ازجمع آوری چهار قلاده توله شیر و دو قلاده توله خرس از خیابان‌های مشهد خبر داد.

mash

mash

حسن جعفری در گفت و گو با خبرنگار محیط زیست خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا - منطقه خراسان در این باره اظهار داشت: ساعت 6:25 دقیقه تماسی به آتش نشانی مبنی بر مشاهده دو حیوان وحشی در خیابان صارمی مشهد برقرار شد.

وی ادامه داد: ایستگاه 25 در بلوار پیروزی تیم نجات عملیات ویژه به محل اعزام می‌شود زمانی که به محل می‌رسد اعلام می‌کنند دو توله خرس مشاهده شده است که با رعایت ایمنی حیوانات را به ایستگاه انتقال می‎‌دهند تا به محیط زیست تحویل داده شود، کمتر از یک ساعت دوباره ستاد فرماندهی به ایستگاه 25 اطلاع می‎دهد که مجددا بچه شیر یا بچه گربه‌ای مشاهده شده است که سریعا نیروها به خیابان هنرستان اعزام می‌شوند.

جعفری بیان کرد: وقتی به محل می‌رسند سه توله شیر کنار دیوار پناه گرفته‌اند که این حیوانات نیز به ایستگاه انتقال پیدا می‌کنند، کمتر از یک ربع مجددا یک توله شیر دیگر در خیابان صارمی مشاهده می‌شود که به ایستگاه انتقال پیدا می‌کند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد اضافه کرد: احتمال داده ‌شد شاید موارد دیگری هم باشد که ماشین عملیات ویژه دو ساعت در محل مستقر می‌شود که در صورت مشاهده شده عملیات ویژه را انجام دهند.

وی افزود: حیوانات تحویل تیم محیط زیست شدند و تحقیقات در خصوص علت آن به عهده محیط زیست گذاشته شد و خوشبختانه به کسی آسیب نرسید

کد خبر 174710
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز