همشهری آنلاین: ثبت نام نخستین آزمون کارشناسی ناپیوسته مشترک دانشگاه آزاد و سایر دانشگاه ها از امروز آغاز شد و تا 6 تیرماه ادامه دارد.

به گزارش مهر، با توجه به سیاست های وزارت علوم و دانشگاه آزاد مقرر شد که آزمون ورودی دوره های کارشناسی ناپیوسته سال 91 در دانشگاه آزاد و سایر دانشگاهها تجمیع شده و به صورت متمرکز انجام شود.

ثبت نام این آزمون منحصراً از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور از سه شنبه 30 خرداد آغاز می شود و تا سه شنبه 6 تیرماه ادامه دارد.

در این آزمون دارندگان مدرک فوق دیپلم، همچنین کاردانی نظام جدید از وزارت بهداشت، وزارت علوم و یا مراکز مورد تایید شورای‌عالی انقلاب فرهنگی به همراه دانشجویان سال آخر دوره کاردانی می توانند شرکت کنند.

توضیحات مربوط به شرایط، ضوابط و نحوه ثبت نام در این آزمون از امروز در سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می شود و داوطلبان می توانند از جزئیات این آزمون در هفته نامه پیک سنجش که امروز منتشر شده، مطلع شوند.

هر یک از داوطلبان لازم است پس از مطالعه دقیق شرایط از 30 خرداد تا 6 تیر به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و مطالعه دقیق دفترچه نسبت به تکمیل تقاضانامه الکترونیکی ثبت نام اقدام کنند.

آزمون برخی کد رشته ها در صبح و آزمون برخی دیگر از کد رشته ها در بعدازظهر 2 شهریور برگزار می شود.

پس از برگزاری آزمون برای انتخاب رشته کارنامه در اختیار داوطلب قرار می گیرد و پس از آن داوطلب می تواند با توجه به رشته های مورد نظر و ظرفیت اعلام شده از سوی دانشگاه آزاد و سایر دانشگاهها، انتخاب رشته خود را انجام دهد.

کد خبر 174429

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز